زنگ‌خطر با جان باختن جوانان /کرونا در فارس جولان می دهد

زنگ‌خطر با جان باختن جوانان /کرونا  در فارس جولان می دهد
   
زنگ‌خطر با جان باختن جوانان /کرونا  در فارس جولان می دهد |||| ||||

بیش از ۷۰ درصد از فوتی های کرونا در فارس در ۲۴ ساعت گذشته افراد زیر ۶۰ سال از گروه میان سالان، جوانان و نوجوانان بودند که یک زنگ خطر جدی است.

به گزارش راستین آنلاین سید روح الله حسینی، امروز (سه شنبه 26 مرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم با اشاره به آمار کرونا در استان فارس گفت: با جان باختن 33 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و 707 نفر افزایش یافت.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 139 هزار و 187 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 380 هزار و 97 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.
 
وی با اعلام وضعیت وخیم 407 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: پنج هزار و 156 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند.
 
حسینی با اشاره به بهبودی بیماران کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 330 هزار و 993 بیمار با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر با یک سیر فزاینده بیماری مواجه هستیم و هر فردی موظف است برای حفظ جان خود و اطرافیان شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کند.
 
حسینی اعلام کرد: بیش از ۷۰ درصد از فوتی های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته افراد زیر ۶۰ سال از گروه میان سالان، جوانان و نوجوانان بودند که یک زنگ خطر جدی است و انتظار می رود تا مردم نکات پیشگیرانه را جدی بگیرند و از ساده انگاری پرهیز کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
492 کلیک ها  سه شنبه, 26 مرداد 1400 14:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا