• مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس

تسریع در انتقال کالاهای اساسی فارس

تسریع در انتقال کالاهای اساسی فارس
   
تسریع در انتقال کالاهای اساسی فارس |||| ||||

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به اینکه از ابتدای طرح حمل و جابجایی کالاهای اساسی، ۴۲ هزار تن کالا توسط ناوگان فارس جابجا شده است گفت: با توجه به اهمیت موضوع تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده خصوصاً کالای های اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) علاوه بر استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالای استان ، ماشین آلات راهداری فارس نیز به میدان آمده اند.

 
به گزارش راستین انلاین علیرضا سیاهپور اظهار داشت : روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی استان فارس از پایانه بار بندر امام (ره) با بکارگیری ناوگان راهداری استان تسریع می یابد.

 

وی افزود : از زمان اعلام فراخوان برای تخلیه و جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام به استان ، علاوه بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل کالای استان ، 26 دستگاه کامیون شامل 15 دستگاه ولوو اف ام و 11 دستگاه بنز مایلر از ستاد این اداره کل و ادارات شهرستان های تابعه نیز به این بندر اعزام شده اند و امید داریم روند جابجایی تسریع یابد.

 

سیاهپور خاطرنشان ساخت : در این خصوص برای انجام هماهنگی های بیشتر ، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی به مقصد فارس با مدیران پشتیبانی امور دام استان ، شرکت های حمل و نقل کالا نیز برگزار گردیده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس هم چنین گفت: روند حمل و جابجایی کالاهای اساسی در روزهای آتی همچنان ادامه دارد و به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و کمیته ای تحت عنوان کمیته حمل کالاهای اساسی جهت رصد جریان حمل و نقل و اعزام ناوگان نیز در این اداره کل تشکیل شده است.

 

گفتنی است حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) همواره یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ویژه در سه ماهه نخست هر سال می باشد که با توجه به دپوی کالاهای اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده های دامی این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1143 کلیک ها  شنبه, 12 تیر 1400 16:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا