• در راستای حمایت از آموزش کسب و کار انجام شد :

راه اندازی 42 مرکز نیکوکاری کارآفرینی در فارس 

راه اندازی 42 مرکز نیکوکاری کارآفرینی در فارس 
   
راه اندازی 42 مرکز نیکوکاری کارآفرینی در فارس  |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس از راه اندازي ٤٢ مركز نيكوكاري كارآفريني در سطح استان در راستاي حمايت از آموزش كسب و كار ويژه محرومان و نیازمندان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار يدالله بوعلي صبح پنج شنبه ٦ خرداد در آيين انعقاد تفاهم نامه سه جانبه سپاه فجر فارس، سازمان بسيج سازندگي استان و كميته امداد فارس در حوزه اشتغال محرومان بيان كرد: امروز فرهنگ مقاومت و پايداري فراتر از جغرافياي ايران اسلامي، به يك فرهنگ جهاني تبديل شده است.
 
او افزود: فرهنگ مقاومت آثار و بركاتي براي همه دنياي اسلام و جهان آزاديخواه داشته كه جلوه ها و نمونه هايي از آن را در محيط هاي پيراموني و منطقه خاورميانه شاهد هستيم.
 
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز ما با افتخار و به شكرانه همه زحماتي فرماندهان محور مقاومت كشيدند، شاهد پيروزي محور مقاومت هستيم و اين حاصل قطره قطره خون شهدايي كه است كه پا در ميدان مبارزه گذاشتند و نتيجه آن اقتدار جهان اسلام شده است.
 
سردار بوعلي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه يكي از اولويت هاي پرافتخار سپاه پاسداران توجه به امورات محروميت زدايي و محرومين است، گفت: يكي از عرصه هايي كه همواره مورد علاقه و هدف سپاه قرار داشته، كمك به محرومان در حوزه مسئوليتي كميته امداد است.
 
او اضافه كرد: همراهي، هم افزايي و تعامل در رأس سپاه و كميته امداد در كشور برقرار است و فارس نيز در اين خصوص زبانزد است و جدايي بين خود و كميته امداد احساس نمي كند و دراستاي كمك به محرومان در كنار هستيم.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با بيان اينكه زمينه هاي همكاري و اقدامات انجام شده بين سپاه فجر و كميته امداد بسيار متنوع بوده، خاطرنشان كرد: به عنوان مثال؛ براساس تفاهم نامه مسكن مددجويان كه بين دو نهاد سال گذشته منعقد شد، بيش از ٥ هزار واحد مسكوني ساخته مي شود و اين مهم در برنامه محروميت زدايي استان نيز مصوب شده است.همچنين تامين و تهيه ٥ هزار جهيزيه هم هدفگذاري شده است.
 
سردار بوعلي د خصوص تفاهم نامه سه جانبه در حوزه اشتغال محرومان استان نيز گفت: يكي از زمينه هاي همكاري مشترك همكاري ما با كميته امداد در حوزه اشتغال، توليد، كاريابي براي مددجويان، آموزش كسب و كار كارآفريني، تشكيل مراكز نيكوكاري كارآفريني و حمايت از طرح هاي نوآورانه و دانش بنيان است.
 
او يكي از دغدغه هاي جدي مددجويان را موضوع اشتغال دانست و گفت: از آنجا كه مددجويان در خريد و فروش و بازاريابي دچار مشكل مي شوند، برقراري و برپايي نمايشگاه هاي و غرفه هاي محصولات توليدي مددجويان را براساس اين تفاهم نامه در دستور كار قرار داده ايم.
 
فرمانده سپاه فجر فارس يادآور شد: براساس اين تفاهم نامه در موضوع اشتغال و كارافريني و حمايت از شركت هاي دانش بنيان دو هزار و ٦١٠ طرح هدفگذاري شده است
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
547 کلیک ها  پنج شنبه, 06 خرداد 1400 10:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا