شمار قربانیان کرونا در فارس تاکنون به سه هزار و 120 نفر رسیده است

شمار قربانیان کرونا در فارس تاکنون به سه هزار و 120 نفر رسیده است
   
شمار قربانیان کرونا در فارس تاکنون به سه هزار و 120 نفر رسیده است |||| ||||

سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان فارس، ۳۱۲۰ نفر از بیماران مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش راستین آنلاین  اورنگ ایلامی سه‌شنبه ۷ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با انجام ۵۸۵ هزار و ۸۵ آزمایش از افراد مشکوک، ابتلای ۱۶۶ هزار و ۷۰۴ نفر در استان فارس به بیماری کووید۱۹، تایید شده است.

ایلامی گفت: از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی در استان فارس تاکنون ۱۶ هزار و ۸۵۲ تست سریع تشخیص کرونا انجام و منجر به شناسایی ۱۳۱۰ بیمار شده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: از اسفند سال گذشته تا ظهر هفتم بهمن ماه، مجموعا ۱۶۸ هزار و ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا، شناسایی شده که ۱۶۲ هزار و ۱۴۹ نفر از آنان بهبود یافته‌اند.

ایلامی شمار فوت شدگان طی ۲۴ ساعت گذشته در فارس را ۴ نفر ذکر و اضافه کرد: براساس آخرین آمارها، هم اکنون ۳۸۰ بیمار به دلیل کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند که ۱۰۴ نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی، خدمات ویژه دریافت می‌کنند.

او به مردم سراسر استان فارس خصوصا ساکنان مناطق جنوبی این استان توصیه کرد که در رعایت شیوه‌نامه‌های پیشگیری از بیماری کووید۱۹، همچنان جدی باشند و ضمن استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مکرر دست‌ها را داشته و از انجام سفرهای غیر ضروری درون و برونشهری و شرکت در تجمعات به ویژه در مکان‌های سربسته و برگزاری دورهمی خانوادگی و ... پرهیز داشته باشند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1424 کلیک ها  سه شنبه, 07 بهمن 1399 15:35
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا