به وعده های خود در خصوص فارس عمل کنید/شیراز مشکل زمین ندارد

نماینده شیراز و زرقان در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به وعده های خود در خصوص استان فارس در حوزه های راه، ریل و مسکن عمل کند.

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در حاشیه دیدار وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های استان فارس خطاب به رستم قاسمی گفت: شما پیش از رای اعتماد و پس از آن قول دادید که با جدیت مشکلات و کاستی های استان فارس در حوزه راه، ریل و مسکن را دنبال کنید و ما منتظر تحقق این وعده ها هستیم.
 
او افزود: در این دو روزی که در استان هستید، مسائل مختلف استان را باید بررسی نموده و مورد به مورد را به نتیجه برسانیم.
 
رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس ادامه داد: ما به هیچ عنوان نمی توانیم از موضوع آزادراه ها، بزرگ‌راه ها و ۴خط ریلی که چندین سال معطل مانده، به راحتی بگذریم و این نواقص در دوران مسوولیت شما نیز باقی بماند.
 
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد بحث مسکن نیز گفت: اینکه همه تمرکز ما به سمت صدرا برود و شهر شیراز این گونه با این حجم حاشیه نشینی رها شود، از هیچ قاعده مدیریتی تبعیت نمی کند و سزاوار نیست.
 
عزیزی تاکید کرد: شیراز به هیچ عنوان مشکل زمین ندارد و هر کسی این مسأله را عنوان می کند، حتما شیراز را نمی شناسد.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید وقت گذاشت و دستگاه های اجرایی را پای کار آورد تا با یک رویکرد هوشمندانه مسائل مهم استان را در این بخش حل و فصل کنیم.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
489 کلیک ها  جمعه, 22 بهمن 1400 10:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا