تداوم تلاش و پیگیری برای تسریع در رفع مشکلات و موانع توسعه شهرستان خرامه

تداوم تلاش و پیگیری برای تسریع در رفع مشکلات و موانع توسعه شهرستان خرامه
   
تداوم تلاش و پیگیری برای تسریع در رفع مشکلات و موانع توسعه شهرستان خرامه |||| ||||

استاندار فارس در سفر به شهرستان خرامه، ضمن بررسی مسائل این شهرستان، بر تداوم تلاش و پیگیری برای تسریع در رفع مشکلات و موانع توسعه این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش راستین آنلاین  محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۲۶ آبان در حاشیه سفر به خرامه، در گفت و گو با خبرنگاران توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی این منطقه را مهم ارزیابی و اضافه کرد: با توجه به مصوبه تسریع انتقال آب سد درودزن به شهرستان خرامه که طی سفر ریاست جمهوری به استان فارس تصویب شد، بخشی از موانع تامین آب در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی رفع خواهد شد.

ایمانیه با انتقاد از روند کند انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های جدی این موضوع هر چه سریع‌تر به سرانجام رسد.

استاندار فارس ضمن بازدید از محور مواصلاتی خرامه - مرودشت و پل حسن‌آباد، وضعیت این جاده را از نظر ایمنی نامناسب توصیف و اضافه کرد: در همین راستا، پل حسن‌آباد و دست‌کم بخشی از این جاده تا پایان سال جاری آسفالت خواهد شد. 

وی حمایت از رونق تولید در شهرستان خرامه را، به‌ویژه در زمینه دامداری، بااهمیت ارزیابی و خاطرنشان کرد: پرورش بز با تغییرات ژنتیکی و پرورش شتر دو حوزه به‌روز و شایان توجه در شهرستان خرامه است که می‌تواند به الگویی برای افزایش ارزش‌افزوده، در کل استان و کشور تبدیل شود.

استاندار فارس همچنین درباره راه‌اندازی پست برق ۴۰۰ کیلوولت شهرستان خرامه، از تامین اعتبار و بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

ایمانیه همچنین در خصوص مشکلات و موانع توسعه کارخانه فولاد خرامه، گفت: یکی از مشکلات دسترسی به برق لازم و موضوع بعدی تامین سنگ آهن است که با احداث پست برق، مشکل برق رفع و تامین مواداولیه هم با همکاری مسئولان ایمیدرو حل خواهد شد.

استاندار فارس در این سفر همچنین نوید داد که استخر دانش‌آموزی و خوابگاه ورزشی ناتمام شهرستان‌ خرامه طی چند ماه آینده و با تزریق بودجه کافی در اختیار اهالی این ناحیه قرار گیرد.

 در این سفر استاندار فارس از طرح‌های انتقال آب، پرورش ماکیان و شهرک صنعتی بازدید و وضعیت راه‌های دسترسی و طرح انتقال کارخانه سیمان را از نزدیک بررسی کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
516 کلیک ها  چهارشنبه, 26 آبان 1400 18:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا