ضرب الاجل استاندار فارس به شهرداری و راه و شهرسازی برای رفع مشکلات کمربندی

ضرب الاجل استاندار فارس به شهرداری و راه و شهرسازی برای رفع مشکلات کمربندی
   
ضرب الاجل استاندار فارس به شهرداری و راه و شهرسازی برای رفع مشکلات کمربندی |||| ||||

استاندار فارس  که از ابتدای تصدی جایگاه مدیریت ارشد استان تاکید ویژه‌ای بر ارائه راهکارهای عملیاتی برای کاهش تصادفات جاده ای و پیشگیری از حوادث منجر به مرگ و جراحت داشته‌است در این جلسه تاکید کرد: بلاتکلیفی کمربندی شیراز و رفع اختلافات شهرداری و راه و شهرسازی، سالهاست این محور را به مسیری خطر آفرین تبدیل کرده که جان بسیاری همشهریان و هموطنان ما را گرفته و یا سلامتی آنها را در اثر معلولیت های ناشی از تصادف با مخاطره مواجه کرده است.

به گزارش راستین آنلاین محمد هادی ایمانیه  با اشاره به وجود راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات کمربندی جنوبی و غربی شیراز، عنوان کرد: پیشنهادات کاربردی در قالب یک طرح و با در نظر گرفتن مصوبه دو سال گذشته در شورای ترافیک استان در چند روز آینده جمع بندی شود. 
به گفته وی در مصوبه پیشین شورای ترافیک استان خط کشی، ایمن سازی و ایجاد دوربرگردان ها به عهده اداره کل راهداری و ایجاد کندروها و ساماندهی ورودی و خروجی ها بر عهده شهرداری شیراز بوده است.
به دستور استاندار فارس مقرر شد این مصوبه مجددا مورد بررسی قرار گیرد و تا اوایل هفته آتی توسط وی جهت اجرا به شهرداری و راه و شهرسازی ابلاغ شود.
 رئیس شورای عالی ترافیک استان همچنین بیان کرد: راهکار بلندمدت رهایی از مشکلات کمربندی شیراز این است که این مسیر به شهرداری واگذار شود.
به دستور دکتر ایمانیه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نماینده راه و شهرسازی، شهرداری و دفتر فنی استانداری فارس با در نظر گرفتن مباحث حقوقی شامل تملک ها، برآورد هزینه اجرا و ایمن سازی کل کمربندی نظرات نهایی را به شورای ترافیک ارائه دهد و در صورتی که انجام پیش بینی های لازم صورت گرفته باشد بحث واگذاری کمربندی شیراز به شهرداری انجام شود.
استاندار فارس همچنین با بیان اینکه در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان فارس اعتباری برای رفع نقاط پر حادثه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد:بخشی از این اعتبارات نیز برای رفع مشکلات کمربندی شیراز اختصاص خواهد یافت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
220 کلیک ها  یکشنبه, 16 آبان 1400 13:04
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا