انتقال فرآورده‌های نفتی به فارس با خط لوله انجام شود/ وزارت نفت کمبود مخازن نگهداری سوخت در فارس را رفع کند

انتقال فرآورده‌های نفتی به فارس با خط لوله انجام شود/ وزارت نفت کمبود مخازن نگهداری سوخت در فارس را رفع کند
   
انتقال فرآورده‌های نفتی به فارس با خط لوله انجام شود/ وزارت نفت کمبود مخازن نگهداری سوخت در فارس را رفع کند |||| ||||

استاندار فارس با اشاره به اینکه اکنون حمل سوخت به وسیله تانکر انجام می‌شود و رفت و آمد تانکر باعث آسیب و تخریب سطح جاده ها می‌شود؛ بر لزوم احداث خط لوله انتقال فرآورده های نفتی به استان فارس تاکید کرد که مقرر شد بررسی های لازم برای اجرایی شدن این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش راستین آنلاین محمد هادی ایمانیه در ادامه پیگیری های مسائل استان در سطوح ملی با مهندس مجید اوجی دیدار و گفتگو کرد.
استاندار فارس در این دیدار با اشاره به مغفول ماندن بعضی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس پیشنهاداتی برای پیشبرد این مصوبات مطرح کرد که اجرایی شدن این پیشنهادات از سوی وزیر نفت پذیرفته شد.
احداث پالایشگاه دوم شهر شیراز از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس در این جلسه مطرح کرد و با موافقت وزیر نفت مقرر شد مقدمات اجرایی شدن این طرح فراهم شود.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه از استان های مجاور به فارس منتقل می‌شود، تعداد مخازن نگهداری سوخت موجود در استان را در مقایسه با میزان مصرف ناکافی دانست و از وزیر نفت خواست دستورات لازم برای افزایش تعداد این مخازن را صادر کند که این موضوع نیز با موافقت وزیر مواجه شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه حمل سوخت به وسیله تانکر انجام می‌شود و رفت و آمد تانکر باعث آسیب و تخریب سطح جاده ها می‌شود؛ بر لزوم احداث خط لوله انتقال فرآورده های نفتی به استان فارس تاکید کرد که مقرر شد بررسی های لازم برای اجرایی شدن این پروژه در دستور کار قرار گیرد.
با رایزنی های استاندار فارس، وزیر نفت موافقت کرد، این وزارت خانه برای تکمیل ورزشگاه های بانوان و احداث ۵ زمین چمن مصنوعی در فارس مساعدتی ۲۰ میلیارد تومانی داشته باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
585 کلیک ها  پنج شنبه, 13 آبان 1400 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا