اجرا شدن مصوبات برای حل مشکلات واحد های تولیدی در فارس/تکمیل زنجیره تولید صنایع لبنی راهی برای توسعه اقتصادی است

اجرا شدن مصوبات برای حل مشکلات واحد های تولیدی در فارس/تکمیل زنجیره تولید صنایع لبنی راهی برای توسعه اقتصادی است
   
اجرا شدن مصوبات برای حل مشکلات واحد های تولیدی در فارس/تکمیل زنجیره تولید صنایع لبنی راهی برای توسعه اقتصادی است |||| ||||

استاندار فارس گفت: تکمیل زنجیره تولید در صنایع لبنی راهکاری موفق در توسعه اقتصادی و اجتماعی و موثر در کاهش قابل قبول هزینه‌ها و افزایش اشتغالزایی است.

 
به گزارش راستین آنلاین عنایت‌الله رحیمی یکشنبه ۴ مهر در جلسه بازدید از برخی واحدهای تولید لبنیات در شیراز با تشریح فعالیت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: بیش از ۷۰ درصد از ۳ هزار و چهارصد مصوبه این کارگروه اجرایی شده و در این راستا اقدامات موثری در حل مشکلات واحدهای تولیدی انجام گرفته است.
 
رحیمی افزود: در چند سال گذشته بیش از ۳۹ واحد تولیدی که در تملک بانک‌ها قرار گرفته بود به چرخه بازگشته و این نتیجه از ۸۲ واحد تولیدی که در تملک بانک‌ها قرار داشته اند بدست آمده است.
 
استاندار فارس تکمیل و توسعه زنجیره تولید در این واحد تولیدی را از جمله ضرورت‌های کاری عنوان و اظهار کرد: تامین مطالبات واحدهای تولیدی را از جمله وظایف خود می‌دانیم.
 
رحیمی با اشاره به نیازمندیهای اجرایی این واحد تولیدی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق باید تلاش بیشتری در رفع مشکلات این واحد داشته باشند.
 
استاندار فارس ایجاد اشتغال محلی و تامین نیازهای اجتماعی را از راهکارهای مناسب برای توسعه واحدهای تولیدی بیان و اضافه کرد: تکمیل زنجیره تولید در صنایع لبنی راهکاری موفق در توسعه اقتصادی و اجتماعی است و این راهکار در کاهش هزینه ها و اشتغال زایی بسیار موثر است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
216 کلیک ها  یکشنبه, 04 مهر 1400 16:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا