سیاست اصلی مدیریت در فارس دوری از حاشیه‌ها و دعواهای بی‌حاصل جناحی بوده است

سیاست اصلی مدیریت در فارس دوری از حاشیه‌ها و دعواهای بی‌حاصل جناحی بوده است
   
سیاست اصلی مدیریت در فارس دوری از حاشیه‌ها و دعواهای بی‌حاصل جناحی بوده است |||| ||||

استاندار فارس، سیاست اصلی دوران مدیریت خود را دوری از حاشیه‌ها و دعواهای بی‌حاصل جناحی و سیاسی عنوان و تاکید کرد که مدیریت استان در دولت تدبیر و امید، مسیر انسجام، اتحاد، هماهنگی و برادری و احترام متقابل را طی این سال‌ها در پیش گرفت و برای توسعه فارس، تلاشی شبانه روزی کرد.

عنایت‌الله رحیمی در جلسه شورای اداری فارس آخرین جلسه شورای اداری استان که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با ریاست جمهوری و هیئت وزیران برگزار شد، با اشاره به سخنان خود در نخستین روزی که تصدی مدیریت استان را به دست گرفت، عنوان کرد: از مهمترین سیاست‌ها و اصول کار بنده از ابتدا این بود که برای مردم، با مردم و همراه مردم کارها را به سرانجام برسانیم و امروز مفتخرم که از طرف مدیران عرض کنم این سیاست پاسخی درخور داشت.

به گزارش راستین آنلاین  او افزود: در ایام سخت و پر اتفاقی که گذشت با کمک  همکاران و همت ریاست محترم جمهور و اعضاء هیئت دولت توانستیم خدماتی صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی و استان فارس ارائه کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: حرکت رو به توسعه در سایه آرامش با اتحاد همدلی و برادری مثال زدنی که در طول چند دهه گذشته کم نظیر بوده در فارس در دستور کار قرار گرفت.

رحیمی بیان کرد: سیاست کلی دولت سلامت، معیشت و امنیت بوده که بی تردید تلاش‌های انجام شده در این راستا مورد داوری و قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه هر تغییری باید به سمت تبدیل به احسن شدن برای کشور و ملت و همه ذی نفعان پیش برود، اظهار کرد:  یقین داریم کارهای خوبی توسط مدیران به عنوان رسالت و وظایف اداری در استان انجام شده و می‌دانیم که کارهای بهتری نیز باید انجام شود تا بتوانیم استانی پیشرفته و مردمی در رفاه و آسایش داشته باشیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مجریان قانون بوده و هستند و خواهند بود، خاطرنشان کرد:  سیاست‌های دولت و نظام بر مبنای قوانین بودجه‌های سنواتی، برنامه‌های پنج‌ساله، قوانین مصوب و سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهور حاضر و رئیس جمهور منتخب تبیین شده و خواهد شد.

رحیمی شفافیت، سلامت و پاسخگویی را از مباحث محوری مدنظر دولت یازدهم و دوازدهم و دولت منتخب دانست و گفت:  این موضوعات محوری باید سرلوحه همه کارها قرار گیرد.

او معتقد است در دوران مدیریت خود تبدیل واژه "من" به "ما" را سیاست کلی قرار داده است و در این مسیر همه مدیران استانی تلاش و همراهی کرده‌اند.

استاندار فارس همچنین ضمن تقدیر از مدیران دستگاههای اجرایی، اعضای شورای تامین، فرمانداران، پیمانکاران و همه کسانی که کمک کردند رسالت و وظایف دولت در استان پهناور فارس محقق شود، افزود: قطعاً نیاز است که کارهای انجام شده و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی مکتوب و شفاهی برای مردم اطلاع رسانی شود تا بدانند در این ایام سخت چه کارهای بزرگی توسط شما مدیران و مسئولان اجرایی با حمایت‌هایی که هیئت دولت و سیاست‌های درست و حمایت‌های بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه در دوران مدیریت او بیشترین  همراهی و هماهنگی بین نمایندگان قوا در استان وجود داشته، اظهار کرد: این انسجام با هدف رفع مشکلات مردم توسط نهادهای حاکمیتی و قوای مختلف در استان صورت گرفت.

استاندار فارس ضمن قدردانی ویژه از حمایت‌ و همراهی‌های آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، یادآور شد: دستگاه قضا، نهادهای نظارتی، نیروی نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه و همه مردم در گرفتاری‌ها و مشکلات همراهی و همکاری کردند که کمال قدردانی و تشکر را از همه عزیزان دارم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
207 کلیک ها  دوشنبه, 11 مرداد 1400 20:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا