دولت حزب‌الهی وامدار چپ و راست نیست

دولت حزب‌الهی وامدار چپ و راست نیست
   
دولت حزب‌الهی وامدار چپ و راست نیست |||| ||||

نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: دولت حزب‌الهی یعنی دولت با برنامه، یعنی اینکه وامدار چپ و راست نیست، یعنی دولت دست پاکی که متکی به توان داخل است و به غرب و شرق نگاه نمی‌کند.

علیرضا پاکفطرت در خصوص انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو، گفت: مردم باید حرف‌های کاندیداهای انتخاباتی را بشنوند و با بهره گیری از هوش و ذکاوت و علم خودشان تشخیص دهند که برنامه‌های مطرح شده اجرایی است یا خیر؟

به گزارش  راستین آنلاین  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس، پاکفطرت گفت: متاسفانه حزبی در کشور نداریم که این صحبت‌ها را رصد کند و بعد از یک سال از نامزدهای انتخاباتی بازخواست کند که در یک سال چه کاری کرده است.

وی با بیان اینکه چون رصدی بر صحبت‌های نامزدها نمی‌شود، در بسیاری از مواقع خلاف صحبت‌ هایشان رفتار می‌کنند، گفت: مردم باید بتوانند از نحوه بیان نامزدها صداقتشان را تشخیص دهند، اگر برنامه داشته باشند به این افراد رای دهند اگر برنامه ندارند رای ندهند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه رای مردم ارزش دارد، افزود: مردم باید بدانند که رای‌شان روی نسل آینده، قدرت پول ملی و معیشت آنها تاثیر می‌گذارد.

پاک‌فطرت با بیان اینکه مردم نباید احساساتی شوند، گفت: متاسفانه مردم ما در هر دور احساساتی رای می‌دهند اما باید دقت کنند، اگر کسی برنامه قوی داشت و قول هم می‌دهد که می‌تواند تحول ایجاد کند به این شخص رای دهند.

نماینده مردم شیراز در توضیح نقش نخبگان در انتخابات بیان کرد: نخبگان امروز از عرصه سیاسی کنار کشیدند، نخبگان در تولید وارد شدند و با سختی دارند تولید می‌کنند باید اینها را امیدوار کرد که به میدان بیایند و کمک کنند، به مردم خط دهند اما متاسفانه چون توجهی به این افراد نشده کنار کشیدند اگر نخبگان وارد میدان شوند می‌توانند در پرشور کردن انتخابات تاثیرگذار باشند.

وی در توضیح وابستگی سیاست و اقتصاد به یکدیگر، گفت: امروز اقتصادی، سیاسی نمی‌خواهیم، اقتصاد سیاسی یعنی اعداد و ارقام دروغ یعنی روزمرگی ما باید سیاست اقتصادی را مدنظر داشته باشیم یعنی در بحث اقتصادی باید سیاست‌گذاری بلندمدت کنیم.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه سیاست‌گذاری اقتصادی یعنی روی آوردن به سمت تولید، گفت: تولید است که تورم را کاهش می‌دهد، تولید است که اشتغال ایجاد می‌کند، تولید است که قدرت پول ملی را افزایش می‌دهد بنابراین سیاست اقتصادی ما باید به سمت تولید برود نه به سمت دلالی.

نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه اگر اقتصاد سیاسی را دنبال کنیم غلط است، گفت: این موضوع به قدرت پول ملی ضربه می‌زند، سیاست بلند مدت متفکرانه در حوزه اقتصاد لازم است.

انتهای پیام

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
301 کلیک ها  جمعه, 07 خرداد 1400 20:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا