تیم ایمان سبز شیراز و یک نکته مثبت و امیدوار کننده

تیم ایمان سبز شیراز که بعنوان تیمی نوپا در فوتبال شیراز معرفی شده ، این نوید را به ورزش و  فوتبال دوستان شیرازی داد که می توان با سرمایه گذاری روی جوانان این شهر و تشکیل تیم های پایه در آینده ای نزدیک  به سطح اول فوتبال کشور رسید.

نکته مثبت و امیدوار کننده ی این تیم تشکیل تیم های پایه زیر نظر باشگاه و اداره منظم آنها توسط مربیان جوان و آینده دار فوتبال شیراز بود ، به طوری که با تشکیل تیم های نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ،امید ، و بزرگسالان در مسابقات لیگ کشوری فعالیت بسیار پررنگی در فوتبال شیراز داشت.
تیمی که به صورت خصوصی اداره می شود،  موفقیت های تیم های پایه ایمان سبز این نوید و مژده را به هواداران شیرازی داد که در آینده نزدیک شاهد یک باشگاه آکادمیک در سطح فوتبال شیراز و کشور خواهیم بود‌.
حال چند سخن به مدیران این تیم ! همه از مشکلات و اداره کردن فوتبال در کشور آن هم بصورت خصوصی خبر دارند و این کار بزرگ مدیران این تیم بسیار جای تقدیر و تشکر دارد ، اینکه تیم بزرگسالان ایمان سبز علیرغم سرمایه گذاری نسبتا خوب در لیگ دسته دوم کشور حاضر شدند  وبا استفاده از کادر فنی معتبر و شناخته شده و  بهره گیری از چندین بازیکن مطرح  بومی و با تجربه سالهای نه چندان دور فوتبال کشور و همچنین تدارکات نسبت خوب این تیم ، همراه با نتایج مطلوبی برا ایمان سبز همراه نبوده ،  نباید مدیران این تیم را دلسرد کرد.
 انتظار می رود با تشکیل یک کارگروه فنی و تخصصی  از نتایج این  فصل رقابتهای لیگ‌ دو ،  یک تجربه بزرگ کسب کرده  راه خود را دامه دهند و سالهای آینده با سرمایه گذاری بیشتر روی همین بازیکنان جوان با انگیزه محصول آکادمی خود، حضوری بهتر در لیگ داشته باشند ، شک ندارم ادامه این روند راهی جز موفقیت برا این تیم به همراه نخواهد داشت . چون راه و هدف درست برداشته شده و نباید با یک شکست  ناامید و دلسرد شوند . امیدوارم مسئولین استان همانطور که مدیران و مالک این تیم بارها گفتند امکانات سخت افزاری مناسبی  مانند زمین چمن مناسب که لازمه فوتبال یک شهر است فراهم کرده و در اختیار  تیم های شیرازی  قرار دهند که رشد و پیشرفت چنین تیم هایی جز رشد و شکوفایی جوانان و فوتبال یک شهر نخواهد بود .
انتهای پیام /  محمدرضاجوکار
1162 کلیک ها  دوشنبه, 23 اسفند 1400 20:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا