سایپا برای مشتریانش تسهیلات جدیدارائه کرد

راستین آنلاین:گروه خودروسازی سایپا با هدف ب جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراجعه حضوری مشتریان برای پرداخت مابه‌التفاوت بیمه سال جدید را لغو و اعلام کرد که این مبلغ از سود تاخیر تحویل خودرو مشتریان کم خواهد شد.


در بخشنامه ارسالی از سوی سازمان فروش سایپا برای نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور، اعلام شده در صورتی که مشتری به دلیل تاخیر در تحویل خودرو ثبت‌نامی مشمول پرداخت سود تاخیر شود، مابه‌التفاوت افزایش حق بیمه در سال جدید از این سود کم می‌شود و نیاز نیست تا شهروندان مراجعه حضوری داشته باشند.
براساس این تصمیم که با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان و حفظ فاصله اجتماعی گرفته شده است، مشتریانی که دعوت نامه تحویل خودرو برای آنان صادر می‌شود نیز برای تکمیل وجه نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http: //saipa.iranecar.com و ورود به سامانه و پروفایل مشتری از طریق گزینه "پرداخت دعوتنامه" نسبت به تکمیل وجه خودرو اقدام کنند.
گفتنی  است مشتریان گروه سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و پرسش‌های خود را در خصوص این طرح و سایر طرح‌های این گروه مطرح کنند.
انتهای پیام /  101
974 کلیک ها  دوشنبه, 25 فروردين 1399 10:14
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا