تعادل و توازن بخشي در ايجاد و توسعه شهرك هاي صنعتي در مناطق مختلف استان

  مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با اشاره به نقش ويژه شهرك هاي صنعتي دربستر سازي به منظور توسعه صنعتي و ايجاد اشتغال پايدار در استان گفت: تعادل و توازن بخشي در ايجاد و توسعه شهرك ها و نواحي صنعتي در مناطق مختلف استان با هدف توزيع اشتغال در همه مناطق استان در اولويت اين شركت قرارگرفته و با حمايت استاندارمحترم فارس عملياتي مي شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سيد مسعود عظيمي با بيان اينكه استان فارس از استان هاي وسيع كشور با 37شهرستان است كه در همه شهرستان هاي استان حداقل يك شهرك يا ناحيه صنعتي ايجاد شده است گفت:برخي از اين شهرك ها و نواحي صنعتي بويژه در شهرستان هاي جديد استان ،در مراحل اوليه ايجاد زيرساخت قراردارد كه برنامه توسعه و تكميل زيرساخت ها باهدف تسريع در واگذاري آنها به متقاضيان اجرايي خواهدشد.

وي با اشاره به ايجاد 63شهرك وناحيه صنعتي و يك منطقه ويژه اقتصادي تحت مديريت شركت شهرك هاي صنعتي فارس در استان گفت:توسعه كيفي شهرك هاي صنعتي باهدف ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و سرمايه گذاران با جديت پيگيري خواهد شد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس همچنين توسعه شهرك هاي صنعتي تقاضامحور را از ديگر برنامه هاي اين شركت اعلام كرد و گفت:در اين زمينه از تمام ظرفيت هاي قانوني براي اجراي طرح هاي توسعه اي استفاده خواهد شد.

عظيمي با بيان اينكه مساحت فعلي اراضي در اختيار شركت شهرك هاي صنعتي فارس متناسب با وسعت ، ظرفيت ها و توانمندي هاي استان نيست گفت: با تدوين و اجراي برنامه اي جامع و عملياتي طرح هاي توسعه اي و ايجادي شهرك ها و نواحي صنعتي شتاب خواهد گرفت تا بسترسازي مناسبي براي توسعه صنعتي و اشتغال پايدار در استان فراهم شود. وي افزود:مسائل و مشكلات مربوط به تملك اراضي در شهرك ها و نواحي ،احصا و اواويت بندي مي شود و بر اساس آن با تعامل با دستگاه هاي حاكميتي به دنبال رفع آنها خواهيم بود.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در ادامه ايجاد شهرك ها و نواحي صنعتي تخصصي و صنفي را از ديگر برنامه هايي اعلام كرد كه در راستاي اجراي سياست ها و برنامه هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران در استان فارس با اولويت پيگيري خواهد شد.

انتهای پیام /  108
243 کلیک ها  دوشنبه, 18 دی 1402 18:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا