•  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

فاز دوم شهرك صنعتي شماره يك اقليد آماده واگذاري به متقاضيان مي شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر رفع مشكلات تامين برق شهرك هاي صنعتي اقليد تاكيد كرد و گفت:در زمينه تامين برق تعدادي از شهرك هاي صنعتي فارس در مصوبات دور دوم سفر رياست محترم جمهوري موارد مهمي به تصويب رسيده كه تامين برق شهرك هاي صنعتي اقليد نيز با اين مصوبه انجام خواهد شد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : سید مصطفی هاشمی در جلسه بررسي مشكلات شهرك هاي صنعتي اقليد كه با حضور نماينده مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد با بيان اينكه بر اساس قانون تامين برق تا ورودي شهرك هاي صنعتي برعهده وزارت نيرو و شركت توانير است گفت:در مصوبات دور دوم سفر رييس جمهور محترم وزارت نيرو مكلف به تامين برق شهرك هاي صنعتي شده كه با اجراي اين مصوبات تحول مناسبي در زمينه تامين برق شهرك هاي صنعتي ايجاد مي شود.
وي با بيان اينكه شهرك هاي صنعتي اقليد 2،خنجشت،سده ،و تيمارجان در شهرستان اقليد با مشكل تامين برق روبرو است اظهار اميدواري كرد:گام هاي موثري در زمينه تامين برق اين شهرك ها برداشته شود.
هاشمی در ادامه با بيان اينكه شهرستان اقليد با دارابودن 6شهرك صنعتي دولتي و يك شهرك صنعتي غير دولتي داراي بيشترين تعداد شهرك صنعتي در بين شهرستان هاي استان فارس است گفت: در این شهرستان هم اکنون، شهرک‌های صنعتی اقلید ۱ و ۲، و نواحی صنعتی تیمارجان ،خنجشت، حسن‌آباد و سده و نیز شهرک صنعتی غیر دولتی محبت گستر راه اندازی شده شهرک‌های صنعتی اقلید بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم کرده‌اند و سرمایه گذاران از این ظرفیت ایجاد شده می‌توانند در راستای توسعه صنعتی شهرستان استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از شهرک صنعتی اقلید یک نیز به متقاضیان واگذار و این شهرک جز شهرک‌های صنعتی تقاضا محور قرار داردگفت: اجراي عمليات زيرساختي در فاز دوم اين شهرك صنعتي با هدف آماده سازي اراضي براي واگذاري به متقاضيان در برنامه قرارگرفته است.
هاشمي همچنين از آمادگي براي واگذاري اراضي شهرك صنعتي اقليد 2 به سرمايه گذار جهت اجراي طرح نيروگاه خورشيدي خبر داد و گفت:زاويه تابش نور در اقليد وضعيت مناسبي را براي سرمايه گذاري در اين بخش فراهم كرده و مانيز براي حمايت از اين طرح ها زمين را با شرايط ويژه و اقساط بلند مدت واگذار مي كنيم.
انتهای پیام /  108
269 کلیک ها  دوشنبه, 13 آذر 1402 07:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا