تعیین تکلیف واگذاری شرکت مخابرات راه دور (ITI) به سرمایه گذار جدید

  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از تعیین تکلیف واگذاری شرکت مخابرات راه دور (ITI) به سرمایه گذار جدید خبر داد و تاکید کرد: در خصوص اهلیت سنجی سرمایه گذار با حصول توافق با دو شرکتی که اهلیت و توانایی مالکیت یا مشارکت در مالکیت آی تی آی…

منصوره خسروبیگ راستین انلاین :جلسه تعیین تکلیف واگذاری مخابرات راه دور (ITI) به ریاست خادمی؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیرعامل MTIC و شرکت عمران و توسعه فارس و کارشناسان مرتبط در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی برگزار شد.

خادمی با اشاره به اینکه شرکت آی تی آی از شرکت های دانش بنیان استان فارس بوده است که در حوزه الکترونیک و مخابرات راه دور جزو برندهای شاخص و مطرح کشور محسوب می شود، یادآور شد: این شرکت سال های متمادی است به دلایل مختلف با چالش های تولید روبرو بوده است، در کنار کارخانه آزمایش مرودشت و قند ممسنی واحدهایی هستند که با تشکیل کارگروه منفک با حضور استانداری، سازمان صمت، شورای هماهنگی بانک ها و دستگاههای قضایی ماموریت مهمی برای احصای راه حل های ممکن برای احیای این بنگاه ها در نظر گرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از تعیین تکلیف واگذاری شرکت مخابرات راه دور (ITI) به سرمایه گذار جدید خبر داد و تاکید کرد: در خصوص اهلیت سنجی سرمایه گذار با حصول توافق با دو شرکتی که اهلیت و توانایی مالکیت یا مشارکت در مالکیت آی تی آی دارند به مراحل پایانی احصای فرآیند و تشریفات قانونی تسویه بدهی ها و واگذاری دست یافتیم.

وی با تصریح اینکه، استاندار فارس دستور ویژه را جهت احیای کارخانه ITI صادر کرده، ادامه داد:طی یکماه گذشته حداقل ۴ جلسه به ریاست شخص استاندار و اعضای کارگروه تشکیل و جلسات متعددی در سطوح وزارتخانه ای و ادارات متبوع برای موانع زدایی و راهگشایی از مشکلات با سرمایه‌گذاران مختلف و سهامدارانی که مطالباتی از این بنگاه ها دارند، برگزار شده است، اظهار داشت: برطرف کردن تعارض ها و اختلاف نظرهای موجود ملحق به مسائل چند وجهی است که اطاله رسیدگی و زمان بر شدن آن مهم ترین دلیل این مسئله بوده است.

انتهای پیام /  108
162 کلیک ها  دوشنبه, 05 تیر 1402 07:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا