بازگشت دلار به کانال ۴۷هزار تومان

بازگشت دلار به کانال ۴۷هزار تومان
   
بازگشت دلار به کانال ۴۷هزار تومان |||| ||||

  همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار به کانال ۴۷هزار تومان بازگشته است؛ طبق اعلام دبیر کانون صرافان، خریداران و واردکنندگان در این ایام دست نگه‌داشته و خریدهای خود را به روزهای آتی موکول کرده‌اند.

راستین آنلاین : همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز از ساعتی قبل قیمت دلار در بازار ارز با عقب‌نشینی همراه شده و به کانال 47 هزار تومان بازگشته است.

قیمت دلار در روزهای اخیر از بالای 50 هزار تومان به کانال 47 هزار تومان برگشته است؛ فعالان بازار ارز می‌گویند: با شروع کاهش قیمت‌ها از روزهای گذشته تعداد زیادی از مردم راهی خیابان فردوسی شده‌اند تا دلارهای خودشان را بفروشند.

 

بازاری‌ها می‌گویند: نگاه مردم و بازار به قیمت‌ها، کاهشی است؛ همه انتظار دارند که در روزهای بعد هم قیمت دلار و سکه کاهشی باشد چراکه خبرهای سیاسی این ایام مثبت بوده‌اند.

* دبیر کانون صرافان: بازار دست به عصا شده است/ خریداران دست نگه‌داشته‌اند

کامران سلطانی‌زاده دبیر کانون صرافان در تشریح وضعیت فعلی بازار ارز به خبرنگار تسنیم گفت: وضعیت بازار ارز در روزهای گذشته آرام بوده است؛ خریداران و واردکنندگان در این ایام دست نگه‌داشته و خریدهای خود را به روزهای آتی موکول کرده‌اند چراکه احتمال می‌دهند قیمت‌ها باز هم کاهش یابد.

 

به‌گفته دبیر کل‌کانون صرافان، در روزهای اخیر بازار ارز و خریداران دست به عصا شده‌اند و با احتیاط بالاتری نسبت به قبل عمل می‌کنند.

نکته مهم بازار ارز در روزهای اخیر درج قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی و اختلاف آن با قیمت‌های کف بازار است؛ مانند دفعات قبل، این ایام هم قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی بالاتر از کف بازار است ولی با این حال، روند نزولی قیمت‌ها در کانال‌های تلگرامی هم مشهود است.

از ظهر امروز قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی با کاهش به کانال 48 هزار تومان بازگشته است، این در حالی است که در کف بازار ارز تهران، نرخ دلار از این رقم نیز پایین‌تر است و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد در زمان حاضر، دلار در بازار آزاد هم خریدار ندارد، زیرا معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که روند نزولی نرخ ارز ادامه داشته باشد.

خبرهای مربوط به گشایش ارزهای ایران در عراق، ازسرگیری روابط ایران با عربستان و سایر خبرهای سیاسی، اثرات مستقیم و غیر‌مستقیمی در بازار ارز کشور داشته است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام /  108
317 کلیک ها  دوشنبه, 22 خرداد 1402 07:24
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا