امسال در فارس ۲۶۷ دستگاه ماینر جمع‌آوری شده است

امسال در فارس ۲۶۷ دستگاه ماینر جمع‌آوری شده است
   
امسال در فارس ۲۶۷ دستگاه ماینر جمع‌آوری شده است |||| ||||

 رئیس کارگروه اقدام ویژه جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان فارس با همکاری مراجع قضایی و انتظامی شناسایی، کشف و ضبط شده است.


محمدحسین زارعی، چهارشنبه ۹ شهریور در جلسه کارگروه اقدام ویژه جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در کشف دستگاه های رمز ارز غیرمجاز، گفت: با کشف این تعداد دستگاه رمز ارز غیرمجاز، حدود ۶۷۰ کیلو وات انرژی برق مدیریت بار شده است.
رئیس کارگروه اقدام ویژه جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز توزیع برق فارس گفت: ازسال ۹۸ یعنی زمان شروع طرح جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز، تاکنون ۳۷۶۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت در استان فارس کشف و جمع‌آوری شده است.
زارعی، با اشاره به اینکه دستگاه‌های استخراج غیرمجاز رمز ارز یکی از مهمترین عوامل افزایش مصرف غیرمجاز برق است، گفت: تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در حوزه‌ فعالیت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به طور جدی ادامه دارد زیرا موجب تضییع حقوق مشترکان و شهروندان می‌شود.  
وی، انجام مانورهای شناسایی و جمع‌آوری مراکز رمز ارز غیرمجاز و انجام بازرسی‌های محلی و موردی برای شناسایی و جمع‌آوری مراکز غیرمجاز را از اهم اقدامات انجام شده توسط این شرکت برای جمع آوری مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارزها دانست و گفت: استفاده از گزارش‌های مردمی در خصوص شناسایی این مراکز غیرمجاز، ایجاد امکان دریافت گزارش مردمی از طریق اپلیکیشن برق من، استفاده از روش‌های فنی برای کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، هماهنگی با نیروی انتظامی و دادستانی از دیگر فعالیت های مستمر این شرکت در راستای مقابله با نصب و استفاده از دستگاه‌های ماینر بوده است.
زارعی بر نقش مهم مشارکت مردم و دریافت گزارش های مردمی برای کشف مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز در سطح استان تاکید و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق شماره ۱۱۳ستاد خبری وزارت اطلاعات، شماره ۱۱۴ستاد خبری اطلاعات سپاه، سامانه"سمات" شرکت توانیر به نشانی www.tavanir.org.ir/samaat و ثبت گزارش یا ارسال پیامک به شماره‌ ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و ارسال به شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و استفاده از اپلیکیشن برق من، استخراج کنندگان غیرقانونی رمز ارزها را معرفی و از پاداش میلیونی تا سقف ۲۰میلیون تومان، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره مند شوند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
254 کلیک ها  چهارشنبه, 09 شهریور 1401 17:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا