حمايت شركت شهرك هاي صنعتي از طرح هاي تامين نياز فناورانه

حمايت شركت شهرك هاي صنعتي از طرح هاي تامين نياز فناورانه
   
حمايت شركت شهرك هاي صنعتي از طرح هاي تامين نياز فناورانه |||| ||||

 با حمايت شركت شهرك هاي صنعتي فارس،هفتمين رویداد استارتاپي ارائه نیازهای فناورانه صنایع کوچک و متوسط فارس در شيراز برگزارشد.

به گزارش راستین آنلاین در این رویداد استارتاپي كه در مركز خدمات كسب وكار شهرک صنعتی بزرگ شيراز با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های استان و شرکت های فناور و دانش بنیان و ارائه دهندگان فناوري برگزار شد، ۵۰ واحد صنعتي استان ،نيازمندي هاي فناورانه مورد تیاز خود را تشریح کردند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس در اين رويداد در سخناني با اشاره به حمایت ها از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها گفت: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ ها و واحد های دانش بنیان برای افزايش بهره وري تولید هستند. 
شهرام كمال زاده یکی از مأموریت‌های این شرکت در راستای تقویت و حمایت از صنایع و رفع موانع تولید را حمایت از رویدادهای استارتاپی اعلام كرد و گفت: در این زمینه تاکنون 7رویداد استارتاپی باحمایت این شرکت برگزار شده است.
 وي با بيان اينكه برگزاری رویداد‌های استارتاپی به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها و تسهیل انجام فرایند رشد آن‌ها در بازار در اولويت برنامه هاي حمايتي اين شركت قراردارد گفت: با توجه به تحولات روز افزون در فناوري ها ،واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحد‌های دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید هستند.
 كمال زاده افزود: تاکنون شرکت شهرك هاي صنعتي فارس از 150گروه برگزیده استارتاپی حمایت کرده است.
معاون صنايع كوچك شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهارداشت: در 6دوره قبلی رویداد‌های استارت آپی که باحمایت این شرکت برگزارشده،با ارزش ریالی بیش از 7۰ میلیارد ریال قرارداد ،بین شرکت‌های ارائه دهنده استارتاپ با واحد‌های صنعتی منعقد شده است.
وي در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فن بازار منطقه‌ای فارس و حمایت‌های این شرکت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از توسعه فناوری در واحد‌های صنعتی، گفت: با فعالیت این فن بازار در هفتمین سال گذشته،190 قرارداد بازاریابی و فروش فناوری توسط واحد‌های ارائه دهنده فناوری با بخش صنعت و نیز 8۰ قرار داد سرمایه گذاری و جذب سرمایه بین واحد‌های صنعتی و شرکت‌های فناور، در حوزه فناوری‌های نوین انجام شده است و فن بازار فارس موفق به کسب عنوان برتر در سه دوره ، شده است..
كمال زاده افزود:شركت شهرك هاي صنعتي فارس همچنين از طرح هاي فناورانه در واحدهاي صنعتي حمايت مي كند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاري اين رويداد استارتاپي با اشاره به حضور برخط اساتید دانشگاه و شرکت های دانش بنیان از سراسر کشور از طریق فضای مجازی در این رویداد، گفت: در این رویداد شتابی بیش از ۲۰ استاد دانشگاه و شرکت فناور آمادگی خود را برای رفع نیاز صنایع کوچک و متوسط استان اعلام کردند.
كمال زاده افزود: از یک ماه پیش فرایند شناسایی نیازهای صنایع کوچک و متوسط استان در ۳۱ محور آغاز و فهرست این نیازها به شرکت های دانش بنیان دانشگاه ها و هسته های فناور برای بررسی ارسال شد.
معاون صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي فارس ، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و گفت: صنایع غذایی، بسته بندی، گیاهان دارویی و بهداشتی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی و فلزی از محورهای این رویداد شتابی بود.
كمال زاده افزود: پس از این رویداد جلسات رفع نیازهای فناورانه با حضور اساتید دانشگاه و شرکتهای دانش بنیان در واحدهای صنعتی متقاضی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
311 کلیک ها  چهارشنبه, 18 اسفند 1400 08:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا