انتصابات در برق شیراز براساس شاخصهای قابل سنجش است

انتصابات در برق شیراز براساس شاخصهای قابل سنجش است
   
انتصابات در برق شیراز براساس شاخصهای قابل سنجش است |||| ||||

مدیرعامل توزیع برق شیراز گفت: انتصابات در این شرکت بر اساس معیارهای قابل سنجش، منبعث از سوابق و تجربیات و لحاظ نمودن توانایی در اجرای سیاست های دولت بویژه رضایت مردم انجام میشود.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدرضا سلاحی یکشنبه ۱۶ بهمن در جلسه معارفه شماری از مسئولان شرکت توزیع برق شیراز تاکید کرد که جابه‌جایی و انتصاب در سطوح مختلف مدیریتی این شرکت، شفاف قابل سنجش و با لحاظ نمودن ضرورت توسعه اعتماد عمومی و رضایت مردمی و بدور از سلیقه شخصی خواهد بود.
 
سلاحی گفت: هر جابه‌جایی در سطوح مختلف این شرکت، تابع قوانین، قواعد و شاخص‌هایی قابل دفاع بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه، توانمند سازی کارکنان مباحث متفاوت و متعددی دارد که یکی از انها مسیر ارتقا سفلی است ، گفت: خوشبختانه، این شرکت به تبع شرکت توانیر، ضمن توجه به جانشین پروری، زمینه را برای توانند سازی کارکنان فراهم خواهد کرد.
 
مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز گفت: هیچ یک از انتصاب‌ها در سطوح مختلف، سلیقه‌ای نبوده و همگی براساس و با اتکاء به شاخص‌های قابل اندازه‌گیری و مشاهده، انجام شده است.
 
سلاحی اضافه کرد: معیارهای تصمیم گیری: شاخص‌سازی و کمی‌سازی شده تا براساس آن بتوان از نیروهای مستعد، توانمند، متعهد و خلاق در سطوح مختلف مدیریتی، بهره برد.
 
این مقام مسئول گفت: این شاخص‌ها بعضا در سطح شرکت توزیع نیروی برق شیراز و بعضی دیگر در نهاد های بالادستی تهیه شده است.
 
سلاحی به همه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اطمینان خاطر داد که پس از این نیز تلاش خواهد شد که معیارهای انتخاب و به کارگیری افراد در مسئولیت‌های مختلف، قابل اندازه‌گیری و کاملا ملموس باشد.
 
در این جلسه، عبادالله عبادی مدیر سابق امور ۵ به عنوان معاون برنامه ریزی و مهندسی وهادی پیرحق‌شناس مدیر سابق امور هفت به عنوان مدیر جدید امور ۵، سید پرهام منفرد، مدیر سابق امور صدرا به عنوان مدیر جدید امور هفت و حمید رضا کارگریان مدیر سابق کنترل پروژه به عنوان مدیر جدید صدرا، معرفی شدند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
491 کلیک ها  یکشنبه, 17 بهمن 1400 19:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا