• استاندار فارس خبر داد :

بهره برداری بیش از 750 پروژه در فارس به مناسبت دهه فجر

بهره برداری بیش از 750 پروژه در فارس به مناسبت دهه فجر
   
بهره برداری بیش از 750 پروژه در فارس به مناسبت دهه فجر |||| ||||

استاندار فارس امروز  سه شنبه 12 بهمن  در نشست خبری از افتتاح وبهره برداری 729 پروژه در فارس به مناسبت دهه فجر خبر داد .

به گزارش راستین آنلاین محمد هادی ایمانیه با اعلام برنامه های دهه فجر گفت: اعتبار این پروژه ها به ارزش 66 هزار و 289 میلیارد و 991 میلیون ریال است.

او با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در دهه فجر به بهره برداری می رسد افزود : افتتاح این پروژه ها  نتیجه زحمات  و پیگیری مدیرانی است .

ایمانیه  با اشاره به اینکه با قیمت روز بخواهند حساب کنند بیش از 20 هزار میلیارد تومان هزینه شده است  ، عنوان کرد:  لازم است اگر کاری کامل نیست، افتتاح نشود و بعد از اتمام کار افتتاح شود .

او تاکید کرد: 18 پروژه اب آشامیدنی، 46 پروژه راه، 46 پروژه فضای آموزشی، فرهنگی، هنری و رفاهی، 59 پروژه سلامت، 81 پروژه برق رسانی، 119 پروژه عمران روستایی، 130 مسکن شهری و روستایی، 35 پروژه ورزشی و 78 پروژه دیگری عمرانی، زیربنایی و خدماتی و همچنین 117 پروژه بخش کشاورزی در این ایام به بهره برداری می رسد، سعی شده است که پروژه ها به صورت توزیع عادلانه شهرستانی اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه با حضور رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور از تالاب های «بختگان» و «پریشان» بازدید خواهم کرد، افزود: دیدار با خانواده شهدای قبل از انقلاب و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب شکل می گیرد.

ایمانیه با اشاره به اینکه طرح «جهش ملی مسکن» در حال اتمام زمین های هستیم در چهار سال آینده 260 واحد مسکن شکل می گیرد و با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی آغاز کار را خواهیم کرد، اظهار کرد: آزادراه شیراز – اصفهان هشت قطعه هست که 6 قطعه بیش از 95 درصد پیشرفت دارد و تا چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و امیدوارم تا نیمه دوم سال آینده قطعه هفت زیر بار ترافیک برود و قطعه هشت با مشارکت 70 درصد وزارت دفاع و 30 درصدی وزارت راه آغاز به کار می کند و قطعه اول آزاد راه شیراز – بوشهر خواهد بود.

او با اشاره به آبرسانی از خلیج فارس، هم گفت: آبرسانی از خلیج فارس سه مسیر دارد که شرق، غرب و مرکز استان بوده و پروژه در لامرد و مهر آغاز شده است.

استاندار فارس پیرامون موضوع کرونا هم گفت: تصمیم دیروز ظهر ابلاغ کردیم با همکاری دانشگاه، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نظارت شکل می گیرد.

ایمانیه گفت: مردم از کلنگ زنی های متعدد که پروژه آن طول می کشد به بهره برداری برسد، خسته شده اند، باید فرهنگ کلنگ زنی را کاهش دهیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
421 کلیک ها  سه شنبه, 12 بهمن 1400 14:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا