تکمیل پروژه‌های بزرگراهی فارس طی ۴ سال آینده

تکمیل پروژه‌های بزرگراهی فارس طی ۴ سال آینده
   
تکمیل پروژه‌های بزرگراهی فارس طی ۴ سال آینده |||| ||||

مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس با اشاره به گستردگی و اهمیت وظایف و ماموریت‌های این اداره کل، وعده داد که ظرف مدت چهارسال، پروژه‌های بزرگراهی در این استان را تکمیل و کار را جمع کند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمودرضا طالبان دوشنبه ۱۱ بهمن در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه در این حوزه دو وزارت خانه بزرگ با هم ادغام شده و سنگین‌ترین ماموریت‌ها را دولت در این حوزه دارد، گفت: در حوزه راه ۷۷۰ کیلومتر بزرگراه در دست ساخت داریم، اما در مجموع استان در بحث بزرگراهی فقیر هستیم.
 
او با بیان اینکه قول می‌دهیم که بتوانیم بزرگراه‌ها را در طول ۴ سال جمع کنیم، افزود: درباره کمربندی شیراز هم باید نشستی با مدیریت شهری شیراز داشته باشیم، چراکه کمربندی جنوبی شیراز به دلیل احداث سکونتگاه‌ها دیگر کمربندی نیست و این مسیر بیشترین نقش گلوگاه شهری را دارد.
 
مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه امروز ۷۰ درصد درون شهری در کمربندی انجام می‌شود، گفت: امیدواریم قطعه ۸ آزادراه شیراز _ اصفهان تکمیل و کمربندی به شهرداری تحویل داده شود و ایمن‌سازی این مسیر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
 
طالبان با بیان اینکه آزادراه شیراز _ اصفهان در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: آزادراه شیراز _ بوشهر نیز باید در دستور کار قرار گیرد و باید انقلابی عمل کنیم تا این آزادراه‌ها به سرانجام برسد.
 
او با بیان اینکه این استان نسبت به استان‌های هم‌تراز در حوزه راه فقیر است، گفت: در بحث مسکن شعار سالانه یک میلیون مسکن داده شده اگر غیر از نگاه جهادی و انقلابی باشد این اتفاق نمی‌افتد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه قرارگاه جهادی مسکن در استان تشکیل شده که کاری کارشناسانه بوده است، افزود: تلاش می‌کنیم که شرایط تامین زمین و ساخت مسکن در استان فراهم و از مصالح تولیدی داخل استان در ساخت مسکن استفاده شود که به اقتصاد استان رونق دهد.
 
طالبان همچنین با اشاره به طرح توسعه حرم سوم، گفت: نگاه علمی و دانشگاهی برای توسعه اطراف حرم لحاظ می‌شود و با توجه به حفظ آثار تاریخی این طرح انجام می‌گیرد همچنین احیای میدان توپخانه شیراز هم با کمک شهرداری انجام می‌شود که نقطه مغفول مانده شهر است.
 
مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس با اشاره به مطالبه کارمندان برای بهبود معیشت، بیان کرد: اگر بخواهیم جهاد مسکن را انجام دهیم باید رضایت کارمندان جلب شود و مشکلات معیشتی آن‌ها برطرف شود که در این راستا تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
434 کلیک ها  دوشنبه, 11 بهمن 1400 17:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا