مجردان می توانند ثبت نام کنند /ثبت نام بیش از ۲۰۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن

مجردان می توانند ثبت نام کنند /ثبت نام بیش از ۲۰۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
   
مجردان می توانند ثبت نام کنند /ثبت نام بیش از ۲۰۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن |||| ||||

از ابتدای شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس بیش از 200 هزار نفر ثبت نام کرده اند که  شیراز بیشترین ثبت نام را بعد از تهران و اصفهان به خود اختصاص داده است و همچنین مردان مجرد که ۲۳سال تمام کرده آمد می توانند ثبت نام کنند .

به گزارش راستین آنلاین جعفر زاهدی ، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس برای احداث 188 هزار واحد طی 4 سال 4753 هکتار زمین مورد نیاز است که بیش از نیمی از آن آماده شده است.
وی اظهار داشت: در صورت تامین منابع مالی حمایتی اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن در نرخ های سود متفاوت برای دهک های متفاوت درآمدی خواهد بود.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: در شهر شیراز برای تسهیلات 400 میلیون تومانی با نرخ سود 9 درصد برای دهک های 4 و 5 مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت 3 میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد بود.
وی متذکر شد برای دهک های اول تا سوم بدون سود دوران مشارکت 2 میلیون و 800 هزار تومان مبلغ اقساط آن است.
جعفر زاهدی اضافه کرد: در سایر شهرهای استان فارس برای تسهیلات 300 میلیون تومانی برای دهک های 4 و 5 مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت 2 میلیون و 800 هزار تومان و برای دهک های اول تا سوم 2 میلیون و 100 هزار تومان برآورد شده است.
همچنین رقم اقساط برای دهک 1 و 2 و 3 یک میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.
شایان ذکر است که ثبت نام مردان مجرد که 23 سال را تمام کرده اند ، از دوشنبه 20 دی ماه آغاز شده و یک ماه نیز فرصت ثبت نام دارند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
384 کلیک ها  دوشنبه, 20 دی 1400 10:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا