تامین ۲۸ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در داراب

معاون مسکن معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس گفت: ۲۸ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر داراب تامین و تحویل بنیاد مسکن شده است.

 
علیرضا مصاحب فرد بیان کرد: ۲۸ هکتار زمین که برای اجرای طرح نهضت ملی در شهر داراب تحویل بنیاد مسکن شده است در مرحله آماده سازی می‌باشد و تقریبا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
به گزارش راستین آنلاین  نقل از راه و شهرسازی فارس، او گفت: طبق برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی برای شهر داراب سالانه ۱۴۰۰ واحد و طی ۴ سال ۵۸۰۰ واحد مسکن باید احداث شود.
 
مصاحب فرد عنوان کرد: در اراضی ۲۸ هکتاری که تامین شده ۷۲۰ واحد در ۲ طبقه و هر طبقه ۴ واحد طراحی شده که احداث می‌شود.
 
او خاطرنشان‌ کرد: برای تامین ما بقی اراضی، اراضی که متعلق به دولت بوده و یا طبق تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با دستگاه‌های مختلف داشته اند و مستعد احداث مسکن هستند شناسایی و پس از تصویب طراحی انجام و به طرح نهضت ملی مسکن اضافه می‌شوند.
 
مصاحب‌فرد در خصوص متراژ ساختمان‌هایی که احداث می‌شوند هم گفت: متراژ مفید واحدها ۱۰۰ متر مربع می‌باشد و بدلیل اینکه هزینه‌ها بالا نرود به صورت اسکلت آجری طراحی شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
341 کلیک ها  دوشنبه, 13 دی 1400 09:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا