افتتاح ۱۲۲ میلیارد تومان پروژه در سپیدان

افتتاح ۱۲۲ میلیارد تومان پروژه در سپیدان
   
افتتاح ۱۲۲ میلیارد تومان پروژه در سپیدان |||| ||||

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، ۲۵ پروژه به ارزش تقریبی ۱۲۲ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف شهرستان سپیدان استان فارس افتتاح شد.

 
صبح دوشنبه هشتم شهریور و در هفتمین روز هفته دولت، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان فارس، پروژه‌هایی در بخش‌های کشاورزی، آموزش و پرورش، مسکن روستایی، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب و برق رسانی، در شهرستان سپیدان افتتاح شد.
 
استاندار فارس در خصوص افتتاح پروژه‌های شهرستان سپیدان گفت: امروز ۱۲۲ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید که زمینه‌ساز ایجاد ۱۴۲ فرصت شغلی جدید در این شهرستان خواهد بود.
 
عنایت‌الله رحیمی خاطرنشان کرد که پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان سپیدان متنوع بوده و در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهری، مسکن، خدمات، روستایی، کشاورزی و غیره اجرا و آماده افتتاح شده است.
 
رحیمی با اشاره به اینکه در این سفر چند طرح گلخانه‌ای نیز به بهره‌برداری رسیده است، یادآور شد: توسعه کشت گلخانه‌ای موجب استفاده بهینه از منابع آب و بهره‌وری بهتر از خاک خواهد شد.
 
پروژه صنایع تبدیلی کشاورزی و همچنین پرورش ماهی قزل آلا از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید و رحیمی در ایت باره عنوان کرد: حرکت به سمت کشاورزی علمی و دانش بنیان نیازمند توسعه فضاهای گلخانه‌ای، مزارع پرورش ماهی و صنایع تبدیلی کشاورزی است؛ چراکه چنین طرح‌هایی زمینه خلق ثروت و ارزش افزوده و توسعه هر یک از مناطق استان را فراهم می‌کنند.
 
همچنین تکمیل و بازسازی چند مدرسه، بهسازی روستا، بهسازی مسکن روستایی، احداث زمین چمن های مصنوعی، اجرای شبکه فاضلاب، طرح برق رسانی و بعضی طرح های تولیدی دیگر از پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت در شهرستان سپیدان به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
558 کلیک ها  دوشنبه, 08 شهریور 1400 15:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا