شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است

شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است
   
شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است |||| ||||

مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که شاخص آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این استان خصوصا در شهرستان‌های جنوبی، بالاتر از، تراز متوسط کشوری است.

به گزارش راستین آنلاین عطاءالله زمانی یکشنبه ۶ تیرماه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح مسکن اقدام ملی در استان فارس و با بیان اینکه، این طرح موجب تحول در تامین مسکن اقشار مختلف خواهد شد، افزود: این طرح در مناطق مختلف فارس به ویژه شهرستان‌های جنوبی مورد استقبال خوبی قرار گرفت و برخی از طرح‌های آن پیشرفت مناسبی دارد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن فارس، تاکنون ۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تقاضای هفت هزار و ۲۶۹ نفر بررسی و نهایی شده است.

زمانی با بیان اینکه تعداد قطعات واحد زمین تامین شده 3۹۴۵ قطعه است، گفت: تاکنون سه هزار و ۷۲۷ متقاضی در این طرح وجوه خود را واریز کرده‌اند و برای یک هزار و ۷۴۲ متقاضی پروژه با قرعه کشی اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه مبلغ آورده متقاضیان در این طرح یک میلیارد و 962 میلیون ریال بوده است، ادامه داد: ۳۹۱ واحد مسکونی پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند و پی کنی ۳۶۱ واحد نیز به پایان رسیده است.

زمانی، با برشمردن مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح، گفت: شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهرهای جنوب فارس با استقبال کم نظیر از این طرح، رکورد کم سابقه‌ای را در کشور به ثبت رساندند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان‌های جنوب فارس قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده، روند قرعه کشی و سرعت عمل واریز وجه متقاضیان به نحو شایسته‌ای انجام شده و این موضوع نشان دهنده شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس است. 

زمانی، با اشاره به آورده نسبتا مناسب متقاضیان مسکن ملی در شهرستان‌های جنوبی استان فارس، گفت: شاخص آورده متقاضیان در این شهرستان‌ها و مدیریت مناسب طرح در کل کشور کم نظیر است و این موضوع نوید بخش این است که اجرای بهینه طرح مسکن ملی در این شهرستان‌ها در ترازی بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
468 کلیک ها  یکشنبه, 06 تیر 1400 12:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا