• رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس

فعالیت بیش از ۱۶۰ هزار واحد صنفی موجب اشتغالزایی چشمگیری در سطح استان فارس شد

فعالیت بیش از ۱۶۰ هزار واحد صنفی موجب اشتغالزایی چشمگیری در سطح استان فارس شد
   
فعالیت بیش از ۱۶۰ هزار واحد صنفی موجب اشتغالزایی چشمگیری در سطح استان فارس شد |||| ||||

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس گفت:فعالیت بیش از ۱۶۰ هزار واحدصنفی موجبات اشتغالزایی را در سطح استان فراهم کرده است.

به گزارش راستین انلاین  نشست تخصصی بازرگانان و توزیع کنندگان مواد غذایی در حوزه تولید با حضور استاندار  فارس،محمدصادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت  فارس و فعالان اقتصادی استان  در راستای تحقق شعار سال تولید،مانع زدایی ها و پشتیبانی ها در روز پنج شنبه ششم خردادماه در محل اتاق اصناف شیراز برگزار شد.
 

رئیس سازمان صمت فارس در این همایش با اشاره به این که نشست تخصصی بازرگانان و توزیع کنندگان مواد غذایی در حوزه تولید به صورت کشوری برگزار می شود،گفت:برنامه های اجرایی توسط دکتر" محمد صادق مفتح"قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی

در راستای برطرف نمودن مسائل اقتصادی اصناف و با حضور صنوف برگزار می شود.

 

حمید رضا ایزدی با تاکید بر تامین و توزیع اقلام ضروری مردم، به این که بیش از ۱۶۰ هزار پروانه کسب در صنوف مختلف در سطح استان فارس صادر شده اشاره و تصریح کرد:اصناف نقش مهمی در تحقق شعار سال به خصوص در حوزه تولید و اشتغال دارند،از این رو لازم است که نقش و جایگاه این قشر زحمتکش و پر اهمیت به خوبی حفظ شود.
 
او با بیان این که متداول ترین و قدیمی ترین روش در فروش کالا ها، پخش و توزیع مواد غذایی از طریق عمده فروشان است،عنوان کرد:عمده فروشان حجم بالایی از کالاها و محصولات را خریداری کرده و با روش های علمی و عملی آن را از طریق خرده فروشان به دست مصرف کنندگان می رسانند.

 

رئیس سازمان صمت فارس ادامه داد: اصناف تاثیر مستقیمی بر کنترل قیمت،جذب سرمایه،تولید ملی و رونق اقتصادی دارند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
386 کلیک ها  جمعه, 07 خرداد 1400 20:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا