نام نویسی بیش‌از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح مسکن اقدام ملی فارس/ فرصتی برای تامین مسکن متناسب با سطح درآمد متقاضیان

نام نویسی بیش‌از  ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح مسکن اقدام ملی فارس/ فرصتی برای تامین مسکن متناسب با سطح درآمد متقاضیان
   
نام نویسی بیش‌از  ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح مسکن اقدام ملی فارس/ فرصتی برای تامین مسکن متناسب با سطح درآمد متقاضیان |||| ||||

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۵۳۸ تا کنون در طرح مسکن اقدام ملی در فارس نام نویسی کرده اند افزود: مسکن اقدام ملی فرصتی برای تامین مسکن متناسب با سطوح درآمدی متقاضیان است که با حمایت دولت و با مشارکت بنیاد مسکن و بهره گیری از آورده متقاضیان ساخته می شود.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد رسول پروری اظهار داشت : با بررسی تقاضاهای ثبت شده در این طرح تا کنون تقاضای ۶ هزار و ۱۲۱ نفر به تایید نهایی رسیده است ، و برای ۴ هزار و ۶۱ تقاضا زمین مناسب تامین گردیده است.
 
او با بیان اینکه تامین زمین مناسب و بدون معارض از جمله اقدامات مهم دولت در حمایت از این طرح است گفت: طرح اقدام ملی در استان فارس و به ویژه در شهرستان های جنوبی اسن استان با استقبال کم نظیر شهروندان مواجه شد و فارس دراین زمینه یک شاخص در سطح کشور به ثبت رساند.
 
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد : ۳ هزار و ۴۹۵ متقاضی دراین طرح واریز وجه داشته اند و از میان پروژه های موجود سه هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی به متقاضیان اختصاص یافته است ، مبلغ آورده متقاضیان دراین طرح یک میلیون و ۴۷۳ میلیون ریال است. 
 
 پروری با بیان اینکه بنیاد مسکن موضوع گرفتن پرونده و تامین زیر ساخت ها را در طرح مسکن اقدام ملی با جدیت دنبال می کند افزود: تا کنون ۲۹۹ پروانه ساخت در طرح اقدام ملی صادر شده و ۲۸۳ واحد کار ساخت را اغاز کرده و در مرحله پی کنی هستند ، برای ۲۸۳ واحد نیز اسکلت و ریز ساخت به اتمام رسیده است.
 
بر اساس آمار موجود عملیات اجرایی ۶ هزار و ۱۸۶ واحد مسکن ملی تحت مسئولیت بنیاد مسکن در کشور آغاز شده و به دلیل شروع از نیمه دوم سال، افتتاح آنها تا پایان ۱۴۰۰ به طول می‌انجامد. تازه‌ترین آمار حاکی از افتتاح حساب ۵۱ هزار و ۶۹۷ واحد دراین طرح  دارد که از این تعداد ۴۶ هزار و ۳۹۱ مورد، وجوه اولیه خود را که ۴۰ میلیون تومان بوده، واریز کرده‌اند.
 
در پروژه‌هایی که ساخت آن  آغاز شده تا کنون ۶ هزار و ۱۸۶ واحد حدود ۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما پیشرفت عملیاتی آنها بیشتر است.  دراین طرح ها مقدمات انجام کار از جمله دریافت پروانه، تهیه طرح، ثبت بانک و قرارداد بانک انجام شده است که حدود ۱۲ درصد است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
467 کلیک ها  دوشنبه, 30 فروردين 1400 13:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا