پرداخت تسهیلات کرونایی بنگاه‌های ورزشی فارس آغاز شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: دستورالعمل تسهیلات بنگاههای ورزشی آسیب دیده از کرونا ابلاغ و بین ۴۸ تا ۹۶۰ میلیون تومان بین فعالین این حوزه در فارس که کسب و کار آنها از شیوع این بیماری متاثر شده پرداخت می شود.

 
به گزارش راستین آنلاین سهراب مختاری در این باره گفت: در چهل و هفتم جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ ۱۵ آذرماه ۹۹ در خصوص پرداخت تسهیلات به فعالیت ها ،واحدها و کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان به تصویب رسید.
 
وی ادامه داد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از باشگاه داران ورزشی آسیب دیده در دوران کرونا در نظر دارد تسهیلات حمایتی خود را در قالب وام به متقاضیان ارایه کند‌.
 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس افزود: از این رو موسسان باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان می‌توانند پس از عضویت در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و تکمیل فرم های مربوطه درخواست اولیه خود را ثبت کرده و سپس با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.
 
وی به مراحل گام به گام ثبت نام متقاضیان اشاره و بیان کرد: متقاضی می‌توانند به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش به آدرس sd.msy.gov.ir مراجعه و با ثبت نام در سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
 
مختاری ادامه داد: متقاضیان دقت کنند که در قسمت مربوط به سازمان خدمت دهنده حتما اداره کل ورزش و جوانان فارس انتخاب شود در غیر این صورت درخواست متقاضی به دست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نرسیده و از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: در مراحل بعدی باید مراجعین متقاضی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه و شناسنامه شغلی خود را تکمیل کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار داشت: مراجعه مجدد متقاضی باید به سامانه کارا کرونا به آدرسcorona-kara.mcls.gov.ir و ثبت درخواست تسهیلات مورد نظر
اماکن ورزشی و مراکز مشاوره جوانان با توجه به نوع مکان و حداکثر شاغلین هر بنگاه مشمول باشد.
 
وی در پایان گفت: تسهیلات کم بهره در حوزه کسب و کارهای مرتبط با ورزش و جوانان با مبالغی بین 48 تا 960 میلیون تومان به فعالین این بخش پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
329 کلیک ها  دوشنبه, 08 دی 1399 11:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا