برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی
   
برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی |||| ||||

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی  برگزار خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و گفت: این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» و با محور‌های موضوعی امید‌ها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی برگزار می‌شود.

سعیدرضا کامرانی افزود: این دوره از جشنواره قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

او افزود: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ۵ بخش شامل بخش‌های «علمی»، «ملی»، «بین‌المللی»، «قصه‌های برتر»، «قصه‌های ۹۰ ثانیه و پادکست» برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: بخش علمی شامل پایان نامه ها، تحقیق و پژوهش در حوزه قصه گویی است.

کامرانی افزود: افراد بالای ۱۲ سال که علاقمند به شرکت در بخش «ملی» هستند، می‌توانند فایل قصه گویی خود را در بخش‌های در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بارگزاری کنند.

او افزود: بخش «بین‌الملل» نیز شامل رقابت مجازی قصه‌گویان منتخب سایر کشور‌ها و قصه‌گویان برگزیده‌ی ۲۲ دوره جشنواره قصه‌گویی در مراحل منطقه‌ای، ملی یا بین‌الملل، قصه‌گویان و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور است.

این مقام مسئول افزود: در بخش «قصه‌های برتر» مربیان کانون و افرادی که به صورت حرفه‌ای در حوزه قصه‌گویی فعالیت دارند، در صورت کسب امتیاز لازم بر اساس جدول امتیازات مشخص شده، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کامرانی گفت: «پادکست» هم به عنوان یک بخش نوپا در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، فرصتی تازه برای آن دسته از علاقه‌مندان به قصه‌گویی است که می‌خواهند از طریق ابزار‌های نوین به ترویج این هنر بپردازند و مسابقه «قصه‌های ۹۰ ثانیه» با عنوان «قصه زندگی من» امسال نیز همچون دو دوره گذشته در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: مهلت ارسال آثار در بخش‌های ملی، بین المللی و قصه‌های برتر پایان خرداد، در بخش پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه تا ۱۵ مرداد و در بخش علمی ۲۰ شهریور امسال است.

کامرانی گفت: نفرات برتر بیست‌وسومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با مراسم اختتامیه در شب یلدا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
466 کلیک ها  سه شنبه, 25 خرداد 1400 10:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا