شش تئاتر خیابانی به افتخار سردار دلها برگزار می شود

شش تئاتر خیابانی به افتخار سردار به میدان می آیند. 

 
به گزارش راستین آنلاین دبیر اجرای برنامه های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت از همراهی اهالی هنرهای نمایشی در برگزاری تئاترهای خیابانی خبر داد. 
 
احمد رضا نداف گفت: فعالیتهای گروه های نمایشی در کنار و همراه با برنامه های فرهنگی، ادبی، هنری و اجرای گروه های هنری به نام سردار سلیمانی مقابل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس و با رعایت پروتکلهای بهداشتی به اجرا در خواهد آمد.
 
او با بیان این خبر که نمایشنامه خوانی «سمت خیال دوست» به نویسندگی و هدایت فرهاد ارشاد ساعت پانزده چهارشنبه 17 دیماه در سایت بهونه و اینستاگرام @alireza.bahoone با خوانش شمس الآفاق شفیعی، محمد هادی فروزه، ندامحمدیان و مرتضی محمدی پخش میشود، اظهار داشت: در آستانه ایام یاد بود اولین سالگرد سردار دلها و یارانش و اربعین شهادت شهید محسن فخری زاده، انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، عناوین برنامه های تئاتر خیابانی را اعلام داشت.
 
دبیر اجرای برنامه های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت افزود: نمایشهای خیابانی " غریب "طراح، هدایت و بازی سعید نظری؛ «میخواهم بروم» طرح، کار و بازی سیروس مهبودی، غلامحسین ورگردان؛ «انتقام سخت» طرح و هدایت حمیدرضا بیات و نمایشهای میدانی" در حسرت و فراق "طراح و هدایت سعید نظری و همچنین نمایش «نقلِ سردار» نوشته فرهاد ارشاد و اجرای حسن صفایی فرد؛ نمایش «قالیچه سلیمان»به هدایت جلال الدین نصری نوبندگانی؛ ساعت 15 چهارشنبه 17 دیماه در محوطه بیرونی تالار حافظ اجرا می شوند.
 
نداف گفت: نمایشها در سایت بهونه و اینستاگرام @alireza.bahoone و باتوجه به محدودیت و به دلیل رعایت پروتوکل بهداشتی به صورت زنده بر روی صفحات مجازی و سایت www.bahooone.com قابل مشاهده برای مخاطبان تئاترخیابانی خواهد بود.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
191 کلیک ها  سه شنبه, 16 دی 1399 22:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا