پرکردن خلاءهای درآمدی شرکت مخابرات ، افزایش سود دهی شرکت را به دنبال دارد

  معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تشکر ازهمکاری تمام مناطق مخابراتی و ایجاد همگرایی بین حوزه ستادی و مناطق اظهار داشت: در شرکت مخابرات ایران امکان کسب درآمد مورد نظر وجود دارد به شرطی که خلاءهای درآمدی شناسایی شده و در آن بخش ها بهینه سازی شود.

راستین آنلاین : وی افزود: در سال ۹۹ ، یک میلیون و چهارصد هزارADSL دایر شد که رشد درآمدی ۱۷ درصدی را به دنبال داشت در حالی که در سال ۱۴۰۱ ، علی رغم عدم افزایش تعداد واگذاری ، با افزایش کیفیت و سرعت اینترنت و افزایش مصرف، رشد درآمدی ۲۸ درصدی حاصل شده است.

دکتر زارعیان گفت : این موضوع با تغییر سبد مشتریان کم صرفه و افزایش مصرف ایجاد شده است و با مدیریت آرپوی مشتریان به این مهم واقف شده ایم.

دکتر زارعیان با تشریح اقدامات ۱۱۸ خاطرنشان کرد: یکپارچه سازی شیفت شب در ۲۳ استان با استان های، افزایش تعداد و هزینه ثبت مشاغل و ایجاد طرح جدیدی به عنوان ثبت شماره همراه ، موجب سوددهی بخش ۱۱۸، علی رغم کاهش نیروی انسانی آن شده است.

وی افزود: برنامه های دیگری در دست تهیه و بررسی است تا روند سوددهی شرکت با فعالیت های خدمات ارزش افزوده و خدمات دیجیتال افزایش یابد.

انتهای پیام /  108
146 کلیک ها  دوشنبه, 30 آبان 1401 11:23
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا