پیشرفت در حوزه ict کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیراست

پیشرفت در حوزه ict کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیراست
   
پیشرفت در حوزه ict کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیراست |||| ||||

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: با توجه به تعامل خوبی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه رگولاتوری ایجاد شده توسعه و پیشرفت در حوزه ICT کشور رونق می گیرد.

به گزارش راستین آنلاین  محمودزاده رئیس هیات مدیره که به همراه برخی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان آذربایجان شرقی و اردبیل سفر کرده بود در جمع مدیران این مناطق ضمن بیان این مطلب افزود: کارهای خوبی در خصوص تنظیم عادلانه تعرفه ها و مدل توسعه پروژه های مخابراتی انجام شده که به رشد و توسعه در حوزه ICT کشورکمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه برتفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی اظهارداشت : توجه به رفع نیازهای مشتریان و کسب درامد در اولویت اصلی شرکت قرار گیرد.

 هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت : با تفویض اختیارات قصد داریم با ابتکارات تجاری موجب نوع آوری ، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با نیاز مشتریان در مناطق شویم .

 دکتر محمودزاده هدف از سفر به استانها را ارتباط مستقیم با همکاران در مناطق مخابراتی ، بررسی مشکلات و شناسایی پتانسیل های مناطق و بررسی عدم تمرکز زادایی در ستاد شرکت و مشخص کردن استانهای معین در این خصوص را عنوان کرد .

 یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسات با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشتریان در خصوص سرویس های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید با تحلیل درستی از علت ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود بیشترین درآمد کسب نمائیم.

مدیران مناطق فوق نیز در این جلسات ضمن عرض خیر مقدم ، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استانها و شاخص های مناطق مربوطه را ارائه و اظهار امیدواری کردند حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای مناطق مخابراتی باشد.

 همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای مناطق مربوطه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در خصوص کاهش هزینه ها، سرقت کابل ، اصلاح تعرفه ها ، یکپارجه نمودن سامانه های مالی و تدارکاتی ، شفاف نمودن مطالبات از اپراتورها ، پرداخت بدهی تامین کنندگان ، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس های مبتنی بر رادیوهای IP Base ارائه دادند.

در این جلسات که به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مشکلات شهرستان استانهای فوق بررسی و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص ها و بهبود امور ارائه کردند.

در پایان این جلسات  محمودزاده به طور جداگانه با برخی از روسای شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران و نماینده انجمن صنفی کارگران و روسای کانونهای بازنشستگان مخابرات این مناطق دیدار و گفتگو کرده و به تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه پرداختند. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
233 کلیک ها  شنبه, 20 شهریور 1400 12:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا