احداث چهار سایت و ارتقای یک سایت موجود در مناطق روستایی فارس

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از احداث سه سایت جدید مکالمه تلفن همراه، یک سایت مکالمه و اینترنت و ارتقا یک سایت موجود در مناطق روستایی فارس با هدف ارتقای سطح کیفی پوشش مکالمه تلفن همراه در سه روستا و همچنین اتصال دو روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه این سایت ها برای بهبود پوشش مکالمه و محرومیت زدایی ارتباطی ایجاد شده است، روستاهای ارتقا یافته را شامل روستاهای کورده شیخ و گاوبست از توابع شهرستان لارستان و روستاهای گچ نقاشی از توابع شهرسان شیراز از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و روستای ابولوردی از توابع شهرستان پاسارگاد و کدنج از توابع شهرستان شیراز از محل منابع توسعه ای اپراتور همراه اول عنوان کرد.
وی اظهار کرد: در حوزه مکالمه تاکنون بیش از ۲۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس که معادل ۹۸/۴ درصد این روستاها می شود از ارتباط صوت و مکالمه تلفن همراه برخوردارند.
سهرابی همچنین از اتصال چهار روستای جدید از توابع شهرستان شیراز در طول یک هفته گذشته به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت همراه را روستاهای کدنج، باب ایور و خارگان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز جمعاً با پوشش جمعیتی افزون بر 2700 نفر از محل منابع توسعه ای اپراتور همراه اول و روستای گچ نقاشی از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز با پوشش جمعیتی افزون بر 120 نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت اعلام کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
213 کلیک ها  چهارشنبه, 06 مرداد 1400 15:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا