استفاده از سیستم تمام هوشمند تولید داخل درمرکز تماس 2020 مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران در راستای عمل به فرایند حمایت از تولید داخل و پشتیبانی از تجهیزات بومی، سیستم تمام هوشمند کاملا ایرانی را با همکاری شرکت های دانش بنیان در پروژه ۲۰۲۰ به مرحله اجرا و پیاده سازی درآورده است.

 
 
 
به گزارش راستین آنلاین ، این محصول بومی که در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین نمونه خارجی شده است ، قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی دارد.
 
 بر اساس این گزارش، “رسیدگی به شکایات و انتقادات”، “ثبت در سامانه تیکتینک و CRM”، “انجام عملیات رزرواسیون”، “ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی”، “امکان صحت‌سنجی اطلاعات”، “امکان ورود و پالایش اطلاعات”، “اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان”، “پاسخگویی به کلیه پیام‌های متنی اعم از ایمیل و کامنت برخی از ویژگی‌های ارزشمند این پلتفرم به شمار می‌رود.
 
 
مرکز تماس 2020 شرکت مخابرات ایران، سامانه‌ای برای دریافت اطلاعات سامانه ای برای دریافت اینترنت، پایش سرعت، درخواست پیگیری امور مربوط به اینترنت مخابرات و تمام موارد پشتیبانی ا مشتریان اینترنت مخابرات اعم از سرویس های بر بستر سیم مسی یا فیبر نوری است. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
361 کلیک ها  چهارشنبه, 01 ارديبهشت 1400 15:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا