ورزشگاه پارس یکی از زیباترین ورزشگاه های کشور است

راستین آنلاین:رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در بازدید از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی پارس که به عنوان میزبان فینال جام حذفی کشور انتخاب شده است ، گفت: این ورزشگاه یکی از زیباترین و مجهزترین استادیوم‌های فوتبال کشور را دارد.

سعید فتاحی افزود: روند بازسازی و تکمیل استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی پارس با سرعت خوبی در حال انجام است و باید منتظر برگزاری یک فینال جذاب در این ورزشگاه بود.

وی ادامه داد: برای انتخاب ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی بین ورزشگاه‌های پارس شیراز، نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز و امام رضای مشهد قرعه کشی شد که در نهایت قرعه به نام ورزشگاه پارس درآمد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با اشاره به پتانسیل بالای فوتبال شیراز و فارس و وجود چندین بازیکن فارسی در تیم‌های لیگ برتری ابراز امیدواری کرد با برگزاری فینال جام حذفی در شیراز فوتبال دوستان فارسی بتوانند پس از چندین سال یک دیدار حساس و جذاب را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام /  101
2429 کلیک ها  دوشنبه, 13 آبان 1398 13:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا