• مدیرکل ورز‌ش وجوانان فارس:

تلاش می کنیم پروژه های مرودشت، پاسارگادوارسنجان تاپایان سال به تدریج اتمام یاید

 راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌های مرودشت ارسنجان و پاسارگاد تا پایان سال به تدریج  اتمام یابد. 

حیدر علی کامیاب که در حاشیه دیدار با مهدی برومندی نماینده مردم این سه شهرستان در مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت افزود: در این نشست در خصوص سالن های چند منظوره در سیدان، کناره، سلطان ولایت، فاروق، گرم آباد، فتح آباد، استادیوم ۵۰۰۰ نفره مرودشت، پیست تارتان استادیوم مرودشت، زمین فوتبال رامجرد و سالن قدمگاه شهرستان ارسنجان بحث و گفتگو شد ومقرر گردید با هدف  اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال از تمامی ظرفیت‌های موجود ملی و استانی استفاده شود. 
وی در خصوص تکمیل پروژه استخر سرپوشیده شهرستان پاسارگاد نیز گفت: این پروژه یک پروژه بزرگ در شهرستان پاسارگاد است که تلاش می کنیم بخش عمده‌ای از آن تا پایان سال انجام شود. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس طول زمان عملیات احداث و به بهره برداری رسیدن یک استخر سرپوشیده در مقیاس پروژه شهرستان پاسارگاد را بین ۲ تا ۳ سال برآورد کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه بر این است تا این پروژه هر چه سریعتر به پایان برسد. 
گفتنی است در این دیدار مدیرعامل شرکت برنا سازه هخامنش پیمانکار ساخت پروژه استخر سرپوشیده پاسارگاد نیز حضور داشت.
انتهای پیام /  101
1230 کلیک ها  شنبه, 04 آبان 1398 21:44
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا