دیداری پرگل برای تیم های تالاسمی فارس و فرآورده های نفتی فارس

راستین انلاین:سه شنبه ای پرگل برای تیم های تالاسمی فارس و فرآورده های نفتی فارس رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان فارس، این دیداردوستانه که درروز سه شنبه9 مهرماه برگزار شد، صحنه جدالی دوستانه بین این دو تیم جوان بود.

این دیدار که دومین دیدار این دو تیم با یکدیگر بود با قضاوت علی سلطانی و با اولین گل بیماران تالاسمی که در دقیقه5بازی توسط شریفی به قلب دروازه نفتی ها وارد شد رنگ و بوی رقابت را به خود گرفت.

پس از آن گل های امین جمشیدیان،مسعوداسپرجانی وحسین آبخو یکی پس از دیگری در دروازه تیم تالاسمی سرازیر شدو این دیدار دوستانه را در نیمه اول با نتیجه 3بر1به نفع فرآورده نفتی فارس به پایان رسانید و حدس و گمان ها برای نتیجه نهایی را به نیمه دوم بازی موکول کرد.

با شروع نیمه دوم بهشادخورنگاه مجالی برای خودنمایی تیم تالاسمی باقی نگذاشت و نتیجه را به سوی 4بر1شدن پیش برد .

اما این پایانی برای این دیدار دوستانه نبود.3گل رجبی،محمودیان وآرمان برای تیم تالاسمی پایان این بازی را مشخص کرده بود تا اینکه گل رضا علی خواه نتیجه دیگری را رقم زد وباعث شد این بازی 5بر4به نفع تیم فرآورده های نفتی به پایان برسد.

اکبر سلطانی پس از پایان بازی گفت:تیم فرآورده های نفتی با توجه به تجربه و سابقه ای که دارد یک تیم یک دست و خوب بودند.وی افزود تیم تالاسمی فراتر از حد انتظار ظاهرشدو دراین بازی خیلی خوب بازی را پیش برد.

از نظراو تیم تالاسمی بسیارپرتلاش ظاهرشد و کارتیمی و گروهی کاملی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فرآورده های نفتی نیز این دیداردوستانه با تیم تالاسمی را باعث افتخار دانست.

در انتهای این دیدار دوستانه پرگل، اکبر سلطانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مهرورزان  به دکتر لیلا دودمان بخاطرانتخاب شایسته ایشان به ریاست هیأت ورزش بیماران خاص و پیونداعضا استان فارس را صمیمانه تبریک گفت .همچنین از محمدجوادکشاورز و افسانه عبدی نماینده بیماران تالاسمی تشکر کردو از زحمات رجبی سرپرست تیم تالاسمی که این تیم را در مدت زمانی اندک به چنین پیشرفت مطلوب و درخوری رسانده قدردانی نمود.

وی در ادامه افزود:اهداف باشگاه مهرورزان حمایت از آسیب دیدگان سیل و زلزله و همچنین کودکان کاروبیماران خاص و آزاد سازی زندانیان غیرعمداست که در این راستا خیرین ورزش دوست کمک های شایان و مسمرثمری را میتوانند به این باشگاه عرضه دارند.همچنین ازهمکاری حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان، غلامحسین پیروانی پیشکسوت ارزنده کشور و مربی با اخلاق و برجسته کشور وعلی اصغرکلانتری تشکر و قدردانی کرد و خواستار توجه بیش از پیش ورزشکاران این هیات شد.

انتهای پیام /  101
646 کلیک ها  جمعه, 12 مهر 1398 22:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا