زیرساخت های ورزش جهرم تقویت می شود

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از تقویت زیر ساخت های ورزش جهرم با حمایت وزرات ورزش و جوانان خبرداد.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به نشست مشترک اخیرش با نماینده مردم جهرم در خانه ملت ووزیرورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی گفت:دراین نشست گزارش کاملی از اقدامات انجام شده و پروژه های دردست احداث در حوزه انتخابیه جهرم ارائه شد.

وی افزود:دراین دیدار وزیرورزش و جوانان دستور نصب یک دیواره سنگ نوردی دریکی از سالن های چند منظوره جهرم صادرکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به حضور تیم بسکتبال مردان جهرم در لیگ دسته یک کشور دستور از صدور دستورنصب یک دستگاه اسکوربورد درسالن محل برگزاری مسابقات این تیم در جهرم به عنوان یکی دیگرنتایج این نشست مشترک یاد کردو افزود:امیدواریم با حمایت مردم علاقمندان به ورزش در جهرم این تیم بتواند نتایج خوبی را در لیگ دسته یک کشور کسب کند.

کامیاب با اشاره به حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این نشست افزود:دستورات صادرشده توسط مقام عالی وزرات در این نشست مشترک به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی یکی از دلایل عمده  توسعه زیر ساخت های ورزش در شهرستان را حمایت‌های بی‌سابقه‌ وزیر ورزش و جوانان و تلاش‌های نماینده‌ مردم در مجلس شورای اسلامی در سال 1396و97 عنوان کرد و افزود:درسال جاری یک‌و‌نیم میلیارد تومان اعتبار ملی برای توسعه‌ طرح‌های ورزشی در این شهرستان در نظر گرفته شده است .

دبیرشورای عالی ورزش استان فارس ابراز امیدواری کرد تا این میزان اعتبار باعث رشد و توسعه بیش از پیش در ورزش جهرم شود.

انتهای پیام /  101
1195 کلیک ها  جمعه, 06 مهر 1397 12:01
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا