جهرم یکی از مراکز لجستیک کشاورزی است

جهرم یکی از مراکز لجستیک کشاورزی است
   
جهرم یکی از مراکز لجستیک کشاورزی است |||| ||||

وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه ۲۱بهمن در بدو ورود به جهرم  با بیان اینکه شهرستان جهرم یکی از مراکز لجستیک کشاورزی‌ست که در طرح جمع وزارت راه و شهرسازی هم دیده شده است، گفت: طبیعتا وجود فرودگاه و پروازهای بین‌المللی در این شهر، نقش مهم و تاثیرگذاری در در صادرات محصولات به کشورهای مختلف ایفا خواهد کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین رستم قاسمی  با بیان اینکه این شهرستان، مهد ولایتمداران و بزرگان است، خاطرنشان کرد: شهرستان جهرم در اداره کشور و توسعه تفکر شیعه نقش مهم و موثری در تاریخ داشته است.
 
او ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر افزود: روزهای دهه فجر برای مردم ایران و آزادیخواهان جهان، خاطره انقلاب تجدید می‌شود؛ انقلابی که امروز ما را در یک شرایط خاص در دنیا قرار داده و از اقتدار برخوردار است.
 
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با اینکه استکبار در روزهای شروع انقلاب باور نداشت که نتایج انقلاب اینچنین باشد اما هر چه از طول انقلاب گذشت متوجه شدند که قدرت جدیدی در دنیا در حال شکل گیری است و برای آن هزاران دست اندازها ایجاد کردند تا این درخت، تنومند نشود اما به لطف خداوند ما امروز در دنیا به عنوان یک اقتدار ملی و جهانی مطرح هستیم.
 
قاسمی عنوان کرد: وقتی جنگ سوریه آغاز شد، شهید سلیمانی به بنده ماموریتی در یکی از کشورهای همسایه داد و آن کشور در واقع آتش بیار معرکه جنگ سوریه بود.با پادشاه آن کشور ملاقات داشتم و پایان جلسه ایشان گفتند به مسئولان ایران بگویید که آقای بشار اسد بیش از ٤٥ روز آینده در سوریه نخواهد بود و بهتر است که مسئولان جمهوری اسلامی موضع خود را تغییر دهند.به ایشان گفتم ٤٥ روز زمان طولانی نیست احتمالا مجددا همدیگر را در آینده ملاقات خواهیم کرد و اگرچه پیام شما را منتقل می‌کنم ولی چنین اتفاقاتی نمی‌افتد.سالها بعد ایشان را ملاقات کردم و آن موضوع را به وی یادآوری کردم و در پاسخ گفت «قاسم سلیمانی» خواست که بشار بماند و همین هم شد.
 
او در بخش دیگری از سخنان‌ خود با بیان اینکه مصوبه بین‌المللی شدن فرودگاه جهرم در هیئت دولت اخذ شد و از امروز می‌تواند پروازهای بین‌المللی هم داشته باشند، ابراز امیدواری کرد که به زودی پروازهای عتبات عالیات هم راه‌اندازی شود و در اربعین بتوان از این فرودگاه برای خود شهر جهرم و دیگر شهرستان‌های همجوار استفاده کرد.
 
وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه شهرستان جهرم یکی از مراکز لجستیک کشاورزی است که در طرح جمع وزارت راه و شهرسازی هم دیده شده است، گفت: طبیعتا وجود این فرودگاه و پروازهای بین‌المللی می‌تواند در صادرات محصولات به کشورهای مختلف مهم و تاثیر گذار باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
703 کلیک ها  پنج شنبه, 21 بهمن 1400 10:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا