فارس استان برترکشور در شاخص های هفته پهلوانی

راستین آنلاین :هفته فرهنگ پهلوانی و هر روز آن به تفکیک برای اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر، مربیان، داوران، ورزشکاران، تماشاگران، مدیران و پیشکسوتان و خیرین اختصاص داشت.

رئیس هیات پهلوانی استان فارس با اعلام این خبر افزود:در این روزها برنامه هایی اعم از  دیدار اعضای ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی استان با نمایندگان محترم ولی فقیه و امامان جمعه مراکز استانها (رییس شورای فرهنگ عمومی استانها)، دیدار اعضای ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی استان با استانداران محترم (نایب رییس شورای فرهنگ عمومی استانها)، دیدار با داوران اخلاقمدار رشته های ورزشی استان، برگزاری گلریزان سراسری به نفع تکریم خانواده های محرومان و ایتام و تجلیل از پیشکسوتان و خیرین ، تجدید میثاق با شهیدان در گلزار شهدای شهرهای مختلف،  دیدار با ایثارگران و جانبازان و خانواده شهیدان شاخص ورزشکار ، برگزاری مراسم استانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی تجلیل از مروجین فرهنگ پهلوانی رشته های ورزشی و اصناف مختلف در مراکز استانها همراه با حضور جامعه ورزش استان به همراه خانواده ها در این مراسم و پخش زنده تلویزیونی، نشست مربیان استان برای ارایه راهکارهای ترویج فرهنگ پهلوانی و اخلاق جوانمردی در رشته های ورزشی و حضور رسانه ای ستاد استانی در یکی از برنامه های فرهنگی یا ورزرشی شبکه های استانی جهت ارائه گزارش عملکرد برنامه های برگزار شده و هم اندیشی اهالی رسانه، فرهنگ و هنر برای ترویج فرهنگ پهلوانی  در سطح استانها و ملی تدارک دیده شده بود.

حسین غرقی گفت:با توجه به ارزیابی های به عمل آمده توسط کارشناسان فدراسیون، هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استان های یزد، فارس،خراسان رضوی، اردبیل، قزوین، قم، کرمان، خراسان شمالی، زنجان و همدان 10 استانی هستند که  نسبت به دیگر استانهای سراسر کشور در این هفته ضمن فعالیت چشمگیر و قابل توجه خود و ارتباط مناسب با رسانه های جمعی استان، ارتباط شایسته و مستمری نیز با روابط عمومی فدراسیون داشته اند.

وی ادامه داد:این استانهای ضمن برگزاری عموم برنامه های ابلاغ شده توسط فدراسیون به عنوان دبیرخانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور جهت بزرگداشت این هفته اقدام به انجام ویژه برنامه های گسترده ای اعم از همایش ها و جشنواره های فرهنگی ورزشی در اماکن عمومی و بوستانهای بزرگ، اماکن نظامی، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان و... با تعداد ورزشکارانی بالغ بر 110، 300، 500 و 1000 نفر ورزشکار و مرشد، افتتاح، بهره برداری و بازگشایی زورخانه، میزبانی مسابقات های مختلف فرهنگی ورزشی، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان خود، برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در سراسر شهرستانهای استان خود، برگزاری ایین گلریزان به نفع نیازمندان و ... نموده اند.


بر همین اساس این هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استانی از سوی فدراسیون به عنوان استانهایی که فعالیت شاخص در هفته فرهنگ پهلوانی سال 1397 داشته اند انتخاب که از اقدامات ارزنده خادمین این هیئت ها تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام /  101
1264 کلیک ها  پنج شنبه, 18 مرداد 1397 06:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا