بنیانگذار نخستین دبستان ورزش تجلیل شد

راستین آنلاین:بنیانگذار نخستین دبستان پهلوانی و زورخانه ای کشور توسط معاون وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرارگرفت.

در این مراسم که با حضوربا حضور  استاندار استان اصفهان ، استاندار استان یزد ، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی بزرگ هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استانها و شهرستانهای سراسر کشور در استان یزد برگزار شد،از علیرضا هوشمند رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای شیراز و موسس و مدیر دبستان غیر دولتی بوستان(اولین دبستان پهلوانی و زورخانه ای کشور) بعنوان متولی برتر فرهنگ پهلوانی در کشور تجلیل شد.

بزرگترین همایش روسای هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استانها و شهرستانهای سراسر کشور که با عنوان متولیان پهلوانی در سالن خیام هتل پارسیان صفاییه با حضور شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، زمانی قمی استاندار یزد، مهر علیزاده استاندار اصفهان و رییس فدراسیون بین الملی ورزشهای زورخانه ای، معصومی رادرییس امور فرهنگی، گردشگری و ورزشی سازمان برنامه و بودجه، جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، سجادی نایب رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، مرادی فر دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) برگزار شد.

درحاشیه  برگزاری ویژه برنامه های مختلف در این گردهمایی از علیرضا هوشمند رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شیراز نیز که در سالهای گذشته اقدام به ایجاد نخستین دبستان پهلوانی و زورخانه ای کشور در شیراز کرده بود با اهدای لوح سپاس به عنوان متولی برتر پهلوانی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است  در این مدرسه پهلوانی و زورخانه ای، دانش آموزان آن ضمن فراگیری دروس عمومی خود اعم از رباضی، علوم، فارسی و ... به صورت تخصصی به ورزش پهلوانی و زورخانه ای پرداخته و از همان دوران کودکی با صفات پهلوانی همچون پیش سلام بودن، کنترل خشم، قدرت نه گفتن و دیگر آموزه های اخلاقی پسندیده آشنا می شوند.

انتهای پیام /  101
1118 کلیک ها  یکشنبه, 13 اسفند 1396 07:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا