شهرام هروی: حال و هوای کاراته خوب است

راستین آنلاین: سرمربی تیم‌ ‌ملی کاراته درباره حضور در کاراته وان پاریس بیان کرد: ملی‌پوشان شرایط خوبی را دارند و فدراسیون نیز تمهیداتی را انجام داد تا با تمام پتانسیل‌ و ظرفیت در کاراته وان فرانسه حاضر شویم.

شهرام هروی درباره روند آماده سازی ملی‌پوشان کاراته برای حضور در کاراته وان پاریس، اظهار کرد: در حال‌ حاضر دومین مرحله از اردوهای آماده سازی را در حال پیگیری هستیم. دو مرحله دیگر اردو خواهیم داشت که مرحله آخر متصل به اعزام است. ملی‌پوشان شرایط خوبی را دارند و فدراسیون نیز تمهیداتی را انجام داد تا با تمام پتانسیل‌ و ظرفیت در کاراته وان فرانسه حاضر شویم. کاراته وان فرانسه همیشه مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفته است و در این مرحله نیز به دلیل محدودیت حضور نفرات و حضور ۶۴ کاراته کا برتر دنیا، سطح کیفی بسیار بالایی را خواهد داشت.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کاراته درباره کاراته کاهایی که جواز حضور در این مرحله از کاراته وان را کسب کرده‌اند، بیان‌ کرد: در سه مرحله کاراته کاها می‌توانند در رقابت‌های کاراته وان پاریس شرکت کنند.  در مرحله نخست  فدراسیون در هر وزن می‌توانست حداکثر تا دو نفر از کاراته کاهایی که رنک زیر ۵۰ دارند را ثبت‌نام کند. در مرحله دوم اگر هر کشوری بازیکنی با رنک کمتر از ۵۰ را داشت و او را ثبت نام نکرده بود، سایر کاراته کاهای آن کشور  که رنک لازم را دارند می‌توانند با هزینه شخصی خود در این مرحله ثبت‌نام کنند، البته به شرطی که فدراسیون دو بازیکن خود را ثبت نام نکرده باشد. در مرحله سوم نیز در صورتی که جدول ۶۴ نفر پر نشده باشد( عملا ۱۴ نفر فرصت حضور خواهند داشت و جدول پر نشده است) هر فدراسیونی که زودتر اقدام کرد می‌توانست نفرات خود را ثبت‌نام کند، در واقع فدراسیون جهانی این شانس را به نفراتی که رنکینگ زیر ۱۰۰ داشتند داد تا در کاراته وان پاریس حضور داشته باشند که کشور ما نیز توانست به نحو احسن از این موقعیت استفاده  و بازیکنان را ثبت‌نام کرد تا با تمام پتانسیل خود در این رقابت ها حاضر شویم.

او در ادامه‌ افزود: شرایط خوبی را داریم. سال ۲۰۱۸ بازی‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم و امیدوارم بهترین امتیازات را کسب کنیم. جا دارد از فدراسیون کاراته نیز تشکر کنم که با تمام مشکلاتی که وجود داشت در این برهه زمانی از تیم‌ ‌ملی حمایت می‌کند. در این مرحله در کنار بازیکنان با تجربه از جوانان نیز استفاده خواهیم کرد. ان‌شاء‌الله بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه‌ دهند و نتایج خوبی را کسب کنند.

شهرام هروی در پایان بیان‌ کرد: حال و هوای کاراته خوب است. زمانی حال تیم‌ ‌ملی خوب است که دو اصل رعایت شود، نخست این که فدراسیون ثبات و آرامش داشته باشد و دیگری حمایت جامعه کاراته از تیم‌ ‌ملی که خداراشکر این دو اصل رعایت شده و حال کاراته خوب است.

انتهای پیام /  106
2029 کلیک ها  پنج شنبه, 14 دی 1396 09:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا