سمینارتخصصی رزمی با رویکرددانش افزایی مربیان در شهرستان فسا برگزارشد

راستین آنلاین :با همکاری هیات کاراته استان فارس سمینارتخصصی رزمی با رویکرددانش افزایی مربیان در شهرستان فسا برگزارشد.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،دراین سمیناریک روزه  که به پیشنهاد سبک شوتوکان Wskf و هماهنگی هیات کاراته شهرستان فسا درسالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزارشد، مباحثی همچون روشهای برقراری ارتباط مربی با هنرجو،روش آموزش رشته به کودکان،تکنیکهای آموزش،.خصوصیات اخلاقی در مربیان و عوامل موفقیت و پیشرفت در ورزش مورد بحث قرارگرفت.

مسئول کمیته فنی هیات کاراته استان فارس که مسئولیت تدریس دراین سمینار را برعهده داشت گفت: با توجه به جايگاه يافته هاي نوين در حوزه ورزش حرفه اي از يك سو و لزوم ارتقاء سطح تندرستي از طريق تغيير در سبك مربیگری از سنتی به علمی  برگزاری چنین سمینارهایی می تواند دستاورد های  چشمگيري در توسعه عملكرد مربیان رشته های مختلف ورزشی داشته باشد.

سروش سروش نیا  ادامه داد : همچنين برگزاري چنين همايش هاي علمي موجب پيشبرد مرز هاي دانش در حيطه تربيت بدني و علوم ورزشي در راستاي گسترش دامنه جذب در رشته های مختلف ورزشی  خواهد بود.

گفتنی است در این سمینار که با استقبال ورزشکاران و مربیان از از رشته های کاراته،کونگ فو ،ووشو،جودو،دفاع شخصی  و از شهرستانهای فسا،استهبان،جهرم،لار،گراش،داراب و نی ریزروبروشد،وحید بنا کاپیتان اسبق تیم ملی جودو و نماینده مردم فسا در شورای اسلامی نیز  حضور داشت.

بنا نیز ضمن استقبال از برگزاری چنین سمینارهایی،علمی شدن روش تدریس را پیش نیاز پیشرفت ورزش حرفه ای در کشور دانست.

براساس این گزارش مدیریت این سمینار که با حضور احمد مبارکی نماینده هیات کاراته استان فارس برگزار شد ،برعهده رضا جعفری نماینده شوتوکان wskfدر شهرستان فسا بود.
انتهای پیام /  101
1946 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا