قتل خواهر به دست برادرانش /دختر راز قتل مادرش را فاش كرد

قتل خواهر به دست برادرانش /دختر راز قتل مادرش را فاش كرد
   
قتل خواهر به دست برادرانش /دختر راز قتل مادرش را فاش كرد |||| ||||

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، گفت: قاتلي كه به همراه برادر و همدستش در سال 91 خواهر خود را به قتل رسانده بود در فسا دستگير شدند.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ كاووس محمدي، گفت: دختري 20 ساله به ماموران پلیس شهرستان فسا مراجعه و اظهار داشته كه در سال 91 دايي‌‌ام به همراه ديگر برادر و يكي از دوستانش مادرم را در خانه به قتل رسانده‌اند و آن را درون چاهي در يكي از روستاهاي اين شهرستان انداخته‌اند، كه بررسي موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضائي، دايي 34 ساله شاكي و همدست 28 ساله وي را شناسايي و آنان را دستگير و به مقر پليس آگاهي انتقال دادند.
 
معاون اجتماعي پليس فارس، خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي اوليه اقرار كرد كه به دليل اختلاف با خواهرم، به همراه ديگر بردارم (38 ساله) كه در حال حاضر در يكي از كشورهاي اروپايي مي‌باشد خواهرم را به قتل رسانديم و با كمك دوستم با موتورسيكلت وي را به درون چاهي در يكي از روستاهاي اين شهرستان انداختيم.
 
سرهنگ  محمدي با بيان اينكه پس از هماهنگي با مقام قضائي، ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازديد از آن چاه، تعدادي از استخوان‌هاي مقتول كشف و تحويل پزشك قانوني شد.
 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهمان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند، به شهروندان توصيه كرد كه مشكلات خانوادگي خود را با مراجعه به مراكز مشاوره مجاز حل و فصل كنند.
 
گفتني است شاكي مبني بر اينكه علت مخفي نگه داشتن راز قتل تا كنون چيست؟ علت پنهان نگه داشتن راز قتل را ترس از دايي اش عنوان كرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1516 کلیک ها  پنج شنبه, 16 بهمن 1399 17:13
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا