• فرمانده نیروی انتظامی فارس عنوان کرد: 

بازنگری قانون در خصوص افراد چندین بار دستگیر شده انجام شود

بازنگری قانون در خصوص افراد چندین بار دستگیر شده انجام شود
   
بازنگری قانون در خصوص افراد چندین بار دستگیر شده انجام شود |||| ||||

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت : از قانون گذاران درخواست داریم در جهت حفظ امنیت جان و مال مردم، قانون در خصوص افراد چندین بار دستگیر شده بازنگری شود.



منصوره خسروبیگ راستین انلاین: سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسب هفته نیروی انتظامی برگزار شد با بیان به پلیس هوشمند و مردم قانون مدار گفت: نوع سرقت و آسیب ها که به مردم می‌رسد، پیچیده شده که پلیس باید آگاه و هوشیارتر باشد و به خود و دیگران احترام بگذارند.


فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: از ابتدای سال تا کنون در کالای قاچاق بالای یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ارزش دولتی کشف شده‌است،که ارزش آن در بازار بیشتر است.


وی با بیان اینکه مواد مخدر بالای ۱۱ تن کشف شده افزود : ۹۳۹۵ نفر در این رابطه دستگیر شده اند.


سردار حبیبی به موضوعی که مردم دل‌نگران هستند اشاره کرد و افزود: در کلاهبرداری ها، عمدتا بحث قیمت نیست،بحث اعتمادی است که صلب می‌شود لذا مردم در خرید خود به خصوص اشیاء قیمتی توجه کنند.


فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۵۰ باند سرقت متلاشی و ۵۴۵۱ سارق دستگیر شده که ۴۳۸۱ فقره اموال به مال‌باختگان بازگردانده شده است، که برخی افراد سابقه دستگیری بالای ۱۰ بار هم دارند لذا از قانون گذاران درخواست داریم در جهت حفظ امنیت جان و مال مردم، قانون در خصوص افراد چندین بار دستگیر شده بازنگری شود.


وی به طرح طرد اتباع غیرمجاز اشاره کرد و اذعان داشت: طی شش ماهه گذشته ۳۳ هزار و ۴۱۸ نفر از اتباع غیر مجاز از استان فارس به کشور خود از طریق دو استان مرزی طرد شده است.
سردار حبیبی به رانندگان نیز توصیه کرد: رانندگان باید دقت کنند و با حرکات هیجانی، جان خود و دیگران را به خطر نیندازند زیرا پلیس در این خصوص به شدت برخورد خواهد کرد. 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در پایان به مشاوره انجام شده به خانواده ها اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۶ هزار نفر از طرف معاونت خدمات اجتماعی پلیس مشاوره دریافت کرده اند.

انتهای پیام /  108
4 کلیک ها  یکشنبه, 15 مهر 1403 10:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا