دانشگاه پیام نور فارس فاتح سوپر لیگ کاراته بانوان شد /دختران نونهال هم گل کاشتند

راستین آنلاین:دانشگاه پیام نور فارس فاتح سوپر لیگ کاراته بانوان شد.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس، تیم دانشگاه پیام نور فارس در هفته پایانی سوپرلیگ بانوان کشور، با نمایشی خیره کننده توسط کومیته کاران و کاتا روهای خود توانست  عنوان قهرمانی این فصل ازسوپر لیگ کاراته بانوان کشوررا از آن خود کرد.

هفته آخر سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاههای کشور امروز پنجشنبه 18 اسفند ماه در حالی درسالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که در مبارزات این هفته سوپر لیگ تیم جوانه صفادشت به دلیل غیبت تیم هیات کاراته خراسان رضوی با نتیجه 28 بر صفر برنده شد و به نیمه نهایی راه یافت.

در اولین دیدار نیمه نهایی تیم مقاومت بسیج تیم نخست گروه 2 برابر دانشگاه پیام نور با نتیجه 22 بر 6 مغلوب شد.

در دیدار دوم نیمه نهایی هم تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد 28 بر صفر تیم جوانه صفادشت را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.

در دیدار پایانی این فصل سوپر لیگ کاراته 2 تیم دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت سمانه خوشقدم و دانشگاه پیام نور فارس با سرمربیگری لیلا بهرامی  سرپرستی فاطمه قشقایی به مصاف هم رفتند که در پایان رقابت بین تیم های دو مربی تیم ملی بانوان ، تیم دانشگاه پیام نور فارس  با هدایت بهرامی و با نتیجه 17 بر 10 موفق شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد.

در کاتای انفرادی مهسا افسانه از تیم پیام نور فارس 4 بر یک نگین باقری از تیم دانشگاه پیام نور فارس را برد.

کاتای تیمی دانشگاه پیام نور فارس با ترکیب مهسا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیری پی 3 بر 2 مقابل کاتای تیمی دانشگاه آزاد به برتری رسید.

در کومیته، آلاله صعودی از تیم دانشگاه آزاد و زهرا طرازپور از تیم دانشگاه پیام نور فارس در وزن 50-کیلوگرم به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

در وزن آزاد نفیسه گلشنی از تیم دانشگاه پیام نور فارس و شقایق واحدی از تیم دانشگاه آزاد به تساوی 12 بر 12 رسیدند که با قانون امتیاز اول گلشنی برنده شد.

در وزن 55-کیلوگرم، فرشته موسوی از تیم دانشگاه پیام نور فارس 12 بر 4 برابر طراوت خاکسار از تیم دانشگاه آزاد نتیجه را واگذار کرد.

در وزن 61-کیلوگرم رزیتا علیپور از تیم دانشگاه آزاد 10 بر 2 از سد ملیکا احدی از تیم دانشگاه پیام نور فارس گذشت.

در وزن آزاد، شیما آل سعدی از تیم دانشگاه پیام نور فارس 6 بر 5 الهه رضازاده از تیم دانشگاه آزاد را برد.

در وزن 68-کیلوگرم، مهتاب اسماعیلی از تیم دانشگاه پیام نور فارس با قانون امتیاز اول برابر شبنم واحدی از تیم دانشگاه آزاد پیروز شد.

و در وزن 68+کیلوگرم، محدثه آقایی از تیم دانشگاه آزاد 10 بر صفر رویا زندی از تیم دانشگاه پیام نور فارس را مغلوب کرد.

تیم های مقاومت بسیج و جوانه صفادشت هم مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.

   نونهالان فارس هم گل کاشتند


اما در در پایان رقابتهای لیگ نونهالان دختر نیز تیم های سلولزی فارس رعنا از گروه یک و صبای شیراز از گروه 2 به عنوان قهرمانی این فصل دست یافتند.

در پایان رقابتهای لیگ کاتای نونهالان که در گروه یک و 2 امروز پنجشنبه 19 اسفند ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، در لیگ نونهالان یک تیم سلولزی فارس رعنا بر سکوی قهرمانی ایستاد. صبای شیراز دوم شد و تیم های شهرداری اراک و آریا تهران مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.

در لیگ نونهالان گروه 2 هم تیم صبای شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، هیات کاراته خراسان رضوی دوم شد و تیم های سلولزی فارس رعنا و صمدی مازندران سوم مشترک شدند.

دربخش جوانه ها و در رشته کاتا نیز نیز تیم کاتای جوانه آسا گستران فارس (قاسمپور) توانست مقام سوم را ازآن خود کرده و روی سکوی سوم این دوره از مسابقات بایستد.
انتهای پیام /  101
3272 کلیک ها  پنج شنبه, 19 اسفند 1395 16:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا