• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

موفقیت در یک رشته ورزشی حاصل تلاش یک تیم است/درکارباهیچکس تعارف نداریم

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به موفقیت رشته های مختلف ورزشی دراستان فارس گفت، موفقیت در یک رشته ورزشی حاصل تلاش یک تیم است.

حیدرعلی کامیاب که درحاشیه بازید از مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب با حضوردردفتر هیات کاراته استان فارس در جمع عوامل اجرایی این هیات سخن می گفت  به تغییرات ایجاد شده درمجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب اشاره کردو افزود:فرصت های ایجاد شده در چند سال اخیرباعث شده تا مجموعه ای که تا چند سال پیش می رفت تا به خرابه ای تبدیل شود به ورزشگاهی آبرومندی برای شهر شیراز تبدیل شد.

وی کاراته در فارس را رشته ای ریشه دار دانست و گفت:برخی بدسلیقگی ها و اختلافات داخلی باعث شده تا با تاسف بگوییم در کاراته خوب کار نکرده ایم.

کامیاب سبک نگری،چشم و هم چشمی و اختلافاتی از این دست را عاملی برای نتیجه نگرفتن در رشته پر طرفداری همچون کاراته دانست و گفت:دود این اختلافات درچشم جوانانی می رود که باید آینده ساز ورزش کشور باشند.

وی با اشاره به اینکه همه اهالی کاراته کشور به این نکته اذعان دارند که پس از تهران ،کاراته در فارس معرفی و رشد و نمو کرده است افزود:آمار 12 هزار نفر بیمه شده ورزشی در استانی با 5 و نیم میلیون نفر جمعیت در شان مهد کاراته ایران نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درعین حال با تقدیراز زحمات حمید ده بزرگی و محمد جواد شلتوک کار رئیس و سرپرست سابق هیات کاراته استان گفت:انصافا دردوران ریاست آقای ده بزرگی کارهای خوبی درکاراته انجام شد و آقای شلتوک کار نیز تنوانست در مدت حضورش درراس هیات کاراته به این هیات شخصیت دهد.

کامیاب افزود:درادامه نیز با تغییر تحولاتی که درراس هیات کاراته انجام شد، اتفاقاتی خوبی در این ورزش به وقوع پیوسته است و این نشان می دهد که همه در حال تلاش برای کار کردن هستند.

وی حاصل تلاش بی حاشیه اهالی کاراته درچند سال اخیر را مدال طلای نوید محمدی از المپیک جوانان جهان دانست و افزود:اگریک مربی اهل فارس ،سالها سرمربی تیم کاراته بانوان کشورمان بوده نیز نتیجه یک کار تیمی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تلاش برای حفظ چنین جایگاهی را وظیفه تک تک اهالی کاراته دانست و گفت:کسی نبایددرفارس ازکنار گذاشتن لیلا بهرامی از تیم ملی خوشحال باشد.

کامیاب با ابراز ناراحتی از کنار رفتن  لیلا بهرامی از سرمربیگری تیم ملی گفت:هیچ کس نمی تواند نقش این مربی شیرازی در کسب نتایج تاریخی کاراته بانوان ایران انکار کند.

وی با انتقاد ازبروزدلایل شخصی در تصمیم بر برکناری بهرامی از مسئولیتش در تیم ملی افزود:همه ما وظیفه داریم از حق و حقوق ورزشکارانمان دفاع کنیم.

دبیرشورای عالی ورزش استان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به المپیکی شدن ورزش کاراته گفت:برنامه ریزی ها باید به سمت سویی برود که کاراته دومین مدال المپیک بزرگسالان را برای استان به ارمغان بیاورد.

کامیاب خواستار تلاش بیش از پیش و برنامه ریزی شده درورزش کاراته شد و گفت:زمانی این برنامه ریزی و تلاش ها جواب می دهد که جو حاکم براین رشته ورزشی جوی دوستانه و بدور از اختلافات شخصی باشد.

وی باابراز خوشحالی از کم شدن حاشیه های گذشته در کاراته گفت:شرایط شرایط خوبی است اما برای رسیدن به شرایط ایده آل هنوز خیلی راه درپیش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ،دراختیار گرفتن کرسی های متعدد در فدراسیون کاراته را استحقاق اهالی کاراته این استان دانست و افزود:بسیاری از کسانیکه که در کاراته فارس تجربه کسب کرده اند به عنوان سرمایه هایی گرانبها توان مدیریت کرسی های مختلف فدراسیون کاراته را دارا هستند.

کامیاب  با بیان اینکه در مسائل کاری با هیچ کس تعارف نداریم افزود:توقع و انتظارهمه مردم استان فارس از کاراته  داشتن نماینده ای شایسته درالمپیک ژاپن است که باید با همدلی به این مهم برسیم.

درپایان این دیدار از حمیدقزلی و سمیه فتوحی کارشناس مسئول ورزش کاراته در اداره کل و مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان تقدیربه عمل آمد.

انتهای پیام /  101
1085 کلیک ها  دوشنبه, 26 آذر 1397 15:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا