انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام فرصتی توسعه اقتصادی است

راستین آنلاین:کارشناس ارشد وزارت خارجه انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام را فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن توانایی جوانان کشور به جهان دانست و افزود: باید به کمک ظرفیت جوانان از این فرصت برای خلق ارزش افزوده ، ثروت و توسعه اقتصادی استفاده بهر گرفت .

نصرالله تاجیک افزود : خوشبختانه پس از برجام یک فضای تنفسی برای روابط بین الملل در کشور ایجاد شد و انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام و اتفاقاتی از این دست قطعا می تواند تاثیر مثبتی بر مسائل کشور داشته و راهی برای بهبود جنبه های مختلف زندگی مردم باشد.

وی جوانان را نیروهای اصلی و آینده ساز جامعه دانست و تصریح کرد : این اتفاق می تواند فرصتی برای نقش پذیری جوانان در صحنه های بین المللی باشد.

این کارشناس ارشد وزارت خارجه و دیپلمات سابق کشوردر همچنین با شایسته دانستن انتخاب شیراز به عنوان یک شهر شناخته شده در جهان اظهار کرد: این گونه برنامه ها در واقع حالت سمبولیک دارد و به کشورها کمک می کند تا توانایی های خود که در این مهم توانایی های ارزشمند جوانان است را به جهان معرفی کنند.

این دیپلمات سابق در خصوص نحوه برگزاری این برنامه عنوان داشت: قطعا باید یک برنامه مشخص توسط خود جوانان و با تشکیل کارگروهی از جوانان نخبه تدوین شود چرا که این اتفاق فرصت ارزشمندی است تا از ظرفیت و توانایی جوانان برای خلق ارزش افزوده و ثروت در کشور بهره ببریم.

  

انتهای پیام /  101
1685 کلیک ها  شنبه, 18 دی 1395 12:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا