روزخوب هندبال فارس/سپاهان درمقابل نوین قطره مرودشت زانو زد

راستین آنلاین :رئیس هیات هندبال استان فارس درپایان مسابقه تیم نوین قطره مرودشت با سپاهان اصفهان ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان ،کادر فنی نماینده استان فارس در لیگ برتر هندبال کشور و حمایت تماشاچیان مرودشتی گفت:این برای اولین پس از انقلاب اسلامی است که تیم هندبال سپاهان در استان فارس متحمل شکست می شود.

علیرضا پاکدل با اشاره به سابقه تیم سپاهان در ورزش هندبال، بازی روزجمعه نوین قطره مرودشت مقابل این تیم را مسابقه ای سنگین و نفس گیر دانست و گفت:سپاهان با تعداد زیادی از بازیکنان طراز اول کشور و تیم ملی با مربیگری سرمربی سابق تیم های ملی نتوانست درمقابل تیم کم ادعا اما آینده دار نوین قطره مرودشت با پیروزی زمین را ترک کند.

وی از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان فارس از نماینده این استان در لیگ برتر هندبال کشور تقدیر کرد و گفت:«حمایت های آقای کامیاب باعث شده تا تیم نوین قطره مرودشت در دقیقه 90 وارد لیگ برتر شود و استان فارس در این رشته و در بالاترین سطح کشورنماینده ای شایسته داشته باشد.»

پاکدل در ادامه به پیروزی تیم هندبال شهید چمران لارستان در مقابل شهرداری بم و در چارچوب لیگ برتر بانوان اشاره کرد و افزود: این بازی که از هفته پنجم، امروز جمعه در شهرستان بم بر گزارشد تیم شهید چمران لارستان با نتیجه 23 بر 20 از سد میزبان خود گذشت و با قرار گرفتن در رده دوم جدول همچنان به عنوان مدعی قهرمانی باقی ماند.

گفتنی است عصر امروز جمعه تیم هندبال نوین قطره مرودشت موفق شد در یک دیدار جذاب و دیدین تیم پرسابقه سپاهان اصفهان را با نتیجه 26 بر 25 شکست دهد.

 

 

انتهای پیام /  101
2875 کلیک ها  جمعه, 05 آذر 1395 20:30
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا